wtorek, 10 marca 2020

Syrenka

Cześć!
Trochę mnie nie było, mam jednak nadzieję wrócić już na właściwe tory. :)



Wczoraj zrobiłam taką oto Syrenkę, jest to moja druga zabawka zrobiona na obręczy dziewiarskiej, pierwszą zobaczycie tutaj - klik. Trochę mi zajęła i nie wszystko wyszło idealnie, ale jestem z niej bardzo zadowolona, wyszła zdecydowanie lepiej niż pierwsza lalka. ;)  Włosy zrobiłam jej z włóczki
Dolphin Baby i jak zauważyła moja siostra wyglądają troszkę jak dredy. Przypadkiem znów dominują u mnie fiolety, myślę jednak że Syrence to nie przeszkadza.


Syrenkę wykonywałam z tego tutorialu i miałam pewne chwile niepewności, ale ostatecznie sobie poradziłam i zrobiłam wszystko jak trzeba.

Właściwie na dziś to tyle, dajcie znać czy Wam się podoba i do następnego :*

11 komentarzy:

  1. Ślicznotkę zrobiłaś Kamilko.
    Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznotka :) I absolutnie nie ma się czego czepiać, wyszła idealnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna! Super Tobie Kamilko wyszła :). Buziaki dla Ciebie i miłego dnia życzę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję bardzo i przesyłam również do Ciebie Buziaczki :*

      Usuń
  4. Podziwiam! Syrenka wyszła cudnie!
    W pierwszej chwili myślałam, że jest zrobiona na drutach :) Nie przyszło mi nawet do głowy, że na obręczach można robić zabawki! Sama niestety nie opanowałam jeszcze nawet robienia czapki tą techniką, a to chyba najprostsze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa. Faktycznie kilka osób już pytało czy to na drutach, tymi jednak nie potrafię operować :P Na obręczach można wiele zrobić ale trzeba pokombinować trochę, czapki są dość proste ale to też zależy jaka czapka, jaki wzór. Ja polecam spróbować obręczy, chociaż nie każdy lubi na nich pracować.

      Usuń