środa, 25 marca 2020

Opaska z uszami królika

... lub też zająca, jak kto woli :)
Jak pisałam w poście z uszami liska, wyzwanie w Szufladzie tak mi się spodobało, że na jednej sztuce nie skończyłam.


Ponieważ przez wirusa Zajączek Wielkanocny będzie siedział na kwarantannie w domku, to trzeba było zrobić własnego. I tak powstała druga opaska z uszami, tym razem króliczka/zająca. Do filcowych uszu dofilcowałam na sucho trochę futerka, dodałam też kokardki. Moja modelka mnie nie zawiodła i z oddaniem pozowała do kolejnych zdjęć, które widzicie poniżej. Teraz jeszcze koszyczek
i pełnoprawnie może wspomóc roznoszenie pisanek u nas w domku.




I tą parę uszu wrzucę na zabawę w Szufladzie, w końcu co dwie pary to nie jedna ;)


Pozdrawiam cieplutko :*

6 komentarzy:

  1. Bardzo ładna opaska i piękna królisia.:) Życzę powodzenia w wyzwaniu oraz dużo zdrowia dla Was.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy bardzo, również dużo zdrówka dla Ciebie :*

      Usuń
  2. I kolejna świetna opaska! Uszy królika są niesamowite! I jaka śliczna modelka :)). Dziękuję za udział w Wyzwaniu Szuflady;).

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna opaska z uszami królika.

    OdpowiedzUsuń