sobota, 21 marca 2020

Uszy liska

Cześć!
Wczoraj miałam napływ weny, głównie za sprawą nowego wyzwania Wielkie Małe Pasje na Szufladzie, którego tematem są uszy, ucha :)
Prawda, że mega ciekawie?


Od razu wiedziałam co chcę zrobić, był to pomysł który chodził za mną od zeszłego roku, zawsze jednak brakowało mi motywacji do jego wykonania. W końcu jednak wena napłynęła i powstała opaska do włosów z uszami Liska. Tym razem miałam też śliczną modelkę do pomocy, którą możecie zobaczyć poniżej, musicie przyznać że śliczny z niej lisek. Nie mogłam się oprzeć żeby nie
dodać kilku kwiatków, w końcu wiosna zawitała.



Moją opaskę zgłaszam oczywiście na wyzwanie, banerek do niego poniżej a link daję tutaj - klik.

Zdradzę jeszcze, że to nie jedyna rzecz która powstała wczoraj, śmiało zaglądajcie bo na dniach będę wrzucać resztę ;)


 Trzymajcie się cieplutko i zdrowo :*

10 komentarzy:

  1. Zaskakujący i świetny pomysł na uszastą opaskę. Prześliczna modelka i opaska oczywiście.
    Pozdrawiam serdecznie 🌞

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne uszy, a modelka jaka śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kapitalny pomysł - dobrze, że doczekał się realizacji :) Uwielbiam liski i takie uszka chętnie sama bym nosiła, ale z racji wieku pozostanę przy zachwytach Twoim pomysłem, wykonaniem i uroczą Modelką :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale super pomysł :)). Świetna opaska z uszami liska! Idealna na wiosnę :)). Dziękuję za udział w Wyzwaniu Szuflady!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale mnie zaskoczyłaś! Świetny pomysł i jeszcze lepsze wykonanie - modelka przeuroczo się w nich prezentuje :) Powodzenia w wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń