czwartek, 1 września 2016

Metryczka

Cześć!
Dzisiaj w poście metryczka o mnie.
Kto wie, ten wie a kto nie wie tego zapraszam do Hubki.
Jeśli chcecie się o mnie dowiedzieć więcej zapraszam na dół :)


1.Nick/Imię

Kamila J.

2.Co najchętniej przygarnęłabyś? Jakie techniki podziwiasz?

Najbardziej cieszą mnie ciekawe, wyjątkowe rzeczy - fajnie jakby były też praktyczne, nie lubię przedmiotów, które zbierają kurz  :) 
Kocham też niespodzianki - bo co jest lepszego od "prezentu"? :)
Podziwiam wiele technik - od wire wrappingu, gdzie szczękę zbieram często z podłogi - przez  filcowane
maskotki na sucho, zaawansowany beading i szydełkowe prace, decoupage i wiele innych.

3.Jakie techniki wykorzystujesz w swoich pracach? W czym jesteś najlepsza?

Różnie, zależy od dnia i godziny :) 
Robię: 
-biżuterię artystyczną, 
-czapki, szaliki na obręczach dziewiarskich, szydełka dopiero się uczę
-różne rzeczy metodą filcowania na sucho
-kartki i albumy czyli scrapbooking
-trochę pierdółek, takich jak  łapacze snów, bukiety ze wstążek, zakładki, ekspozytory, itp.

4.Trzy ulubione kolory to...

Tylko trzy? Mam dużo więcej ulubionych :)
Kocham różne odcienie fioletu - to jest moja miłość numer jeden. Poza tym kolor wiśniowy oraz turkusowy.
Poza tym lubię również czerwień, niebieski, brąz, zieleń, szarości.

5.Kolory, których nie noszę/nie lubię to...

Żółcie i pomarańcz - nie lubię tych kolorów prawie wcale, toleruję dodatki takie jak chusty i to bardziej w pomarańczach niż żółtych odcieniach :)

6.Czy lubisz dostawać przydasie? Jeśli tak, to jakie?

Kocham przydasie :) 
Biżuteryjne, takie do kartek, wełenki, i takie zwykłe przydasie, do dnia codziennego. Wszystkie są bardzo mile widziane. 

7.Czy nosisz biżuterię? Jeśli tak, jaką?

Noszę, noszę :) Noszę właściwie każdą biżuterię, kolczyki, bransoletki, naszyjniki.

8.Czy masz jakiś ulubiony motyw, który przewija się np. w Twoim mieszkaniu, ubiorach? 

Uwielbiam motywy etniczne(np.łapacze snów, pióra), celtyckie(np.triquetra), zwierzęce(wilki, tygrysy), ale jestem otwarta na wszystkie dostępne motywy.

9.Kawa czy herbata(jeśli tak, co lubisz a czego nie)?

Herbata i to zdecydowanie, kawy nie pijam, nie lubię. Jaka herbata? - każda :)
Sypana, w torebkach, czarna, ziołowa, itd., byle bez cynamonu.

10.Ze słodyczy to ja najbardziej...

Ach... słodycze :) Kocham żelki(takie typu Haribo), gumy rozpuszczalne - owocowe,  czekolada byle słodka, gorzkiej nie ruszę, mleczna może być, z orzechami, bakaliami, wiórkami kokosowymi, różne kokosowe pyszności takie jak rafaello itp.

11.Czy ucieszyła by Cie książka w paczce wymiankowej? Jeśli tak, jaki gatunek?

Książki pochłaniam w zawrotnym tempie, więc raczej nie takie zwykłe. Za duże prawdopodobieństwo, że trafi na książkę, którą już czytałam. Jeśli jakaś książka, to może poradnik biżuteryjny albo coś z książek typu DIY.

12.Czy ucieszyłby Cię kosmetyk? Jeśli tak, to jaki?

Jasne, mogą być maseczki, peelingi, kremy, czy lakiery do paznokci.

13.Chciałabym jeszcze dodać...

... że kocham wszelkie ręcznie robione przedmioty(no może po za tymi zrobionymi na szybko i byle jak). Więc wszystkie są u mnie mile widziane :) Najważniejsze dla mnie to się postarać, odwdzięczam się tym samym.

14. Urodziny mam... 13 maja 
a imieniny... 31 maja

Ech... to na tyle o mnie :)
Do następnego... :*

8 komentarzy:

  1. Witaj Kochana, miło było dowiedzieć się czegoś nowego od Ciebie :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Metryczka wrzucona:-) Trochę to trwało, ale u mnie zawsze takjest pod koniec sierpnia i na poczatku września:-) Miło Cię poznać:-D Buźka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nic, wiem, że ten okres dla wielu ma zbyt mało godzin na dobę - patrz mnie :D
      Pozdrawiam cieplutko :*

      Usuń