czwartek, 15 września 2016

O jeleniu w kolczykach

Cześć!
O tym, że nawet jeleń chce chodzić w moich kolczykach możecie się przekonać widząc poniższe zdjęcie :)


Jelenia adoptowałam ze strony Eko-Deco za pośrednictwem mojej mamy, która wygrała w zabawie bon do wykorzystania, oczywiście troszkę się podpięłam pod zakupy. :) Teoretycznie mój jeleń powinien zostać przyozdobiony metodą decoupage, niestety nie znam się na tym, ani nie znam
nikogo kto by to dla mnie zrobił. Więc będzie sobie drewniany, później tylko go pomaluję lakierem i myślę, że tak zostawię.

Nie rzucajcie proszę kamieniami :)


No i tak sobie podkradł moje nowo zrobione kolczyki.


W krótkiej dyskusji o tym, że są to kolczyki dla Pani Robótkowej na szczęście mi je oddał :)

Kolczyki to złote nożyczki, chciałam coś dodać, jakoś urozmaicić ale doszłam do wniosku że najlepiej wyglądają właśnie w takiej prostej formie więc tak zostawiłam.
Będą pasować, każdej Pani Krawcowej czy Robótkowej, czy też po prostu komuś, kto lubi coś ciąć :)


Na dziś to tyle ale spokojnie mam jeszcze dużo nowości :)
Pa pa :*


6 komentarzy:

  1. Ja tam lubię surowe drewno, więc niczym rzucać nie będę ;) A kolczyki bardzo fajne i nawet jeleniowi w nich do "twarzy" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda? Bardzo urodziwie wygląda w tych kolczykach :D

      Usuń
  2. Kolczyki super, a i jeleń niczego sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana, nikt kamieniami rzucał nie będzie, a przynajmniej nie ja! Surowe drewno nie zawsze musi być zdecoupage'owane! A kolczyki prześliczne, takie subtelne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uff... to ci ulga, mogę się wydostać z norki w którą wlazłam :) Dziękuję za miłe słowo :*

      Usuń
  4. Proste bywa piękne;) A i jeleń w stanie surowym wygląda całkiem całkiem;)) Pozdrawiam;))

    OdpowiedzUsuń