poniedziałek, 23 marca 2020

Kolczyki Bollywood

Cześć!
Bollywood kocham od wielu lat, moja miłość zaczęła się od filmu "Czasem słońce czasem deszcz" w którym zachwyciła mnie tamtejsza żywa kolorystyka, bogate ozdoby i cudowna kultura, nie zapominając oczywiście o piosenkach, do których często wracam. Byłam wtedy nastolatką i moim marzeniem było posiadanie Sari, nadal nie wiem co ja bym z nim zrobiła albo gdzie zakładała ale nastolatki nie myślą o takich rzeczach ;)


Później moje serce zdobyły i inne tytuły: "Dil Bole Hadippa", "Coś się dzieje","Gdyby jutra nie było", "Nigdy nie mów żegnaj", "Baabul", czy jeszcze wiele innych, zresztą nadal lubię czasem odkryć jakiś nowy tytuł i spędzić trzy godziny w bajecznie kolorowym świecie.

Dlatego też jak zobaczyłam wyzwanie na Szufladzie - Bollywood to wiedziałam, że muszę coś zrobić w tym klimacie. W międzyczasie pojawiło się też wyzwanie w Art Piaskownicy na kolorystyczny kontrast żółtego i fuksji, co uznałam za idealnie żywe połączenie w charakterze Bollywood.

Tak kombinowałam, szukałam i nie mogłam nic wymyślić, w końcu wpadły mi w ręce dwa dawno kupione elementy - jest to jeden z tych błędów początkującego z którym nie miałam co zrobić wcześniej. Coś mnie podkusiło żebym kupiła drewniane bazy w kolorze żółtym (co ja miałam z tego niby zrobić to ja nie wiem) i kwiatki z jakiegoś miękkiego metalu, które znowu nie wiedziałam do
czego wykorzystać. Tak mi się teraz złożyły razem i powiem że jestem zadowolona z efektu, żeby trochę uszlachetnić drewnianą bazę ozdobiłam ją jeszcze złotym brokatem, więc pięknie się błyszczy w słońcu, dodałam różyczki w kolorze fuksji, które w końcu do czegoś mi przypasowały i bigle- sztyfty.


Mam nadzieję, że trochę jednak widać ten złoty błysk na zdjęciach, w razie co klikając możecie je powiększyć.


Kolczyki są na tyle duże i żywe kolorystycznie że będą pasowały do stylu Bollywood, no i zachowałam kolorystykę potrzebną do drugiego wyzwania.
Najbardziej się jednak cieszę, że udało mi się użyć materiałów, które już miałam i mi zalegały, nie musiałam robić żadnych zakupów, co w dobie wirusa jest dobre i dla mnie i dla kuriera.


Dzisiaj się trochę rozpisałam ale już kończę :)
Daję jeszcze tylko linki i banerki do wyzwań do których zgłaszam moje kolczyki, jeśli macie ochotę to zapraszam do dołączenia do zabawy, może i Wy wykorzystacie coś co już macie ;)

Kolczyki zgłaszam:
- na wyzwanie Szuflady - Bollywood


- na wyzwanie Art-Piaskownicy - KoloroTon: żółty, fuksja 


Pozdrawiam cieplutko :*

4 komentarze:

  1. Fajne te kolczyki :) Dzięki za tytuły filmów, akurat jak zaczęłam interesować się tym wyzwaniem, to pomyślałam, że warto coś zobaczyć w tym klimacie :) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne kolczyki :) Bazy i kwiatki musiały poczekać na swoją kolej ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne! Dziękujemy za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nosiłabym takie, świetne są:-) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy, pozdrawiam i życzę powodzenia :-)

    OdpowiedzUsuń