niedziela, 29 marca 2020

Wiosenna klatka dla kanarków

Cześć!
Ostatnie trzy dni robiłam nową ozdobę wiosenną, było z tym zabawy nie powiem że nie. :)
Koniecznie kliknijcie na zdjęcie żeby je powiększyć, od razu wszystko lepiej widać.


Zrobiłam ozdobny domek dla kanarków w kolorach fuksji i żółtego, który widzicie powyżej i poniżej. Pierwszy dzień składałam kanarki, widać je dość wyraźnie na zdjęciu pod spodem, szablon na nie znalazłam na tej stronie, są cudowne mimo że ich zrobienie chwilkę mi zajęło. Później robiłam klatkę, docinałam materiały, malowałam pręty klatki, tworzyłam huśtawkę dla ptaków,
następnie przyszedł czas na składanie wszystkiego ze sobą i oczywiście nie obyło się bez paru potknięć ale w końcu jakoś poszło. No i na sam koniec było ozdabianie klatki w kwiatki, motylki, serduszka i inne takie czyli te ostatnie szlify. Najbardziej uciążliwe było zrobienie zdjęć, bo aparat odmawia mi ostatnio współpracy i często wychodzą nieostre zdjęcia albo nie chwyta kolorów, na szczęście coś tam udało się wybrać.


Do zrobienia klatki użyłam papierów z zestawu American Crafts - Color Splash, oraz Galeria Papieru - Rainbow 03, wykorzystałam też motylki z LemonCraft - Vintage Time 028 i 022, zajęłam się też kolorowaniem i witraż na przodzie klatki jest moim pokolorowanym dziełem, dodałam oczywiście nieco złoceń na witrażu i kwiatkach żeby dodać trochę blasku całości.





O samej klatce właściwie to tyle, wszystko widać na zdjęciach, dodam jeszcze że została ona stworzona na zabawę Art Piaskownicy i będzie to najprawdopodobniej ostatnia praca na to wyzwanie, które polega na połączeniu koloru żółtego i fuksji. 


Pozdrawiam wszystkich cieplutko :*

9 komentarzy:

  1. Super! Jest genialny, szczególnie ptaszyny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, mnie też zauroczyły, więc pewnie jeszcze kilka wyfrunie spod moich rąk ;)

      Usuń
  2. Prawdziwe papierowe cudo :) Piękny domek zrobiłaś kanarkom :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Powiem szczerze że bardziej się przy nim namachałam niż przy robieniu albumu na zdjęcia a niby mniejszy :P

      Usuń
  3. Piękna praca, a ptaszki rozkoszne 😍 Dziękujemy za wspólną zabawę z Art-Piaskownicą 🥰

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodka jest i bardzo pomysłowa :-) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy, pozdrawiam i życzę powodzenia :-)

    OdpowiedzUsuń