środa, 8 kwietnia 2020

Zazieleniło mi się serduszko

Cześć!
Pogoda jak na razie dopisuje i widać to także u mnie 😊


Zakwitło u mnie na zielono takie oto serduszko z małych różyczek, nawet motylek na chwilę dotrzymał nam towarzystwa, zapraszam do zdjęcia poniżej. 
Serduszko jest zawieszką, którą powieszę na okno jak tylko je umyję 😃 Więc na razie wisi sobie u mnie na ścianie, dodałam do niego jeszcze kokardkę ze wstążki w kolorze fuksji i fioletu, więc całość
wypadła myślę wiosennie.



Kwiatków trochę wykorzystałam do jego zrobienia, na szczęście mam ich jeszcze spory zapas więc starczy do kartek, albumów czy jeszcze innych projektów.

Swoje serduszko zgłaszam na wyzwanie w Klubie Twórczych Mam, którego tematem jest "Graj w Zielone"



- oraz do wyzwania u Świrów Rękodzieła, którego tematem jest "Kwiecista Wiosna"





Można powiedzieć, że przystępuję do wyzwań z całym sercem 😄

Ściskam Was mocno :* 

5 komentarzy:

  1. Śliczne serduszko, będzie piękną ozdobą na okno :) Ja swoje już umyłam, to mi dobrze robi na nerwy, a ostatnio miewam ich sporo ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazieleniło się oj bardzo :)
    Dzięki za udział w zabawie w KTM :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczywiście wiosenne serduszko-zawieszka wyszło😀

    OdpowiedzUsuń