wtorek, 21 kwietnia 2020

Wiosna w męskim wydaniu

Cześć! 
Wiosna nadeszła i rozkwita na lewo i prawo, taka szkoda, że wychodzenie z domu jest teraz tak bardzo ograniczone. Wiele przeniosło się do sieci gdzie pojawiło się pełno wiosennych prac, kolorowych i ... kobiecych.
Na przekór więc postanowiłam zrobić wiosnę w męskim wydaniu i to takim vintage.

Klik na zdjęcia żeby powiększyć ;) 


Moją inspiracją było wyzwanie Craft & You Design - Wiosna, pomyślałam sobie prac wiosennych będzie na pewno dużo, w końcu każdy do tej wiosny tęskni, zresztą jest to bardzo wdzięczny temat. Potem zaczęłam obmyślać co by tu zrobić, i stwierdziłam że wiosenne prace są zawsze bardzo kobiece i delikatne, więc czemu by nie zrobić sobie wyzwania na męską wiosnę? 
W papierkach które akurat miałam wpadł mi w oko zamyślony jegomość, a podczas burzy mózgów z
moją mamą narodziła się wizja na kartkę którą widzicie na zdjęciu powyżej.
Bo wiosna kojarzy się nie tylko z kwiatami i ptaszkami ale także z pierwszymi miłostkami, wymykaniem się z domu aby uciec z wybrankiem spod oka rodziców, pierwszymi randkami i piknikami w parkach. Widząc naszego Pana przyszła mi na myśl właśnie scena jak z romansu, gdzie młody dżentelmen czeka na ławeczce na swoją wybrankę, może pod jej domem albo w jakiejś altanie w parku. 


Dlatego też na kartce pojawił się motyw zegara w prawym dolnym rogu. Kartkę przypaliłam a brzegi i środek po tuszowałam złotym tuszem pigmentowym aby nadać jej trochę blasku, dodatkowo w lewym górnym rogu dodałam stempelek z zębatkami (także użyłam tego tuszu aby nie był on zanadto widoczny). Dodałam do całości jeszcze postarzoną przeze mnie drabinkę po której pną się róże w kolorze bordowym i białym, bordowa jest także baza kartki, która na zdjęciach nieco wpadła w fioletowy odcień, jest ona jednak dokładnie w kolorze kwiatów, niestety aparat nie chce uchwycić mi tego koloru odpowiednio. Na kartkę przysiadły mi także dwa zielone motylki jako symbol wiosny ;)

Użyta przeze mnie kartka Craft & You Design w całości wygląda tak:


Jestem bardzo ciekawa co powiecie na moją wersję wiosny, więc dajcie znać w komentarzach co myślicie :) 

Biorę oczywiście udział w wyzwaniu Craft& You Design - Wiosna




Pozdrawiam Was cieplutko i wiosennie :* 

4 komentarze:

  1. Ciekawa wersja wiosny :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Craft&you design i życzę powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kartka, temu panu z różyczkami wyjątkowo do twarzy :) Bardzo mi się podoba inne podejście do tematu wiosny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie :) Starałam się ująć wiosnę nieco inaczej, warto czasem szukać nowego spojrzenia.

      Usuń