środa, 15 kwietnia 2020

Album na zdjęcia - Urodzinowy prezent

Cześć!
W zeszłym tygodniu moja mama obchodziła swoje urodzinki, wcześniej też musiałam obmyślić jakiś prezent, na szczęścia przypomniało mi się jak kiedyś wspomniała, że mam jej zrobić album na zdjęcia, no i trafiła się teraz okazja i chęci ;)

Klikając na zdjęcia powiększycie je ;) 


Ponieważ mamy kwiecień to nie mogło zabraknąć motywu wiosny czyli głównie kwiatów, o kolekcję papierów podstępem wypytałam mamę, sama więc sobie wybrała co jej się podobało. W albumie zmieści się od 21 do 23 zdjęć, kilka dodatkowych można także schować w kopercie na końcu albumu. Zawiązywany na wstążkę, utrzymany jest w kolorach granatu, różu i fioletu, a także zieleni,
czyli w iście wiosennych barwach.


Strona pierwsza z lewej to prosta baza na podklejenie zdjęcia, po prawej mamy rozsuwaną książeczkę która zmieści 4 zdjęcia.



Karta druga w części lewej służy do wkładania zdjęć na bazach które przytrzyma wstążka ozdobiona kwiatami, zmieści się tam od jednego do dwóch/trzech zdjęć. Po prawej zdjęcie możemy wsunąć pod kwiat w dolnym prawym rogu.


Kolejna karta po lewej gdzie znów zdjęcie przytrzyma nam wstążka oraz kwiat w prawym górnym rogu. Po prawej mamy otwierany element, najpierw dwie nakładki otwieramy w górę, matę pod spodem zaś w dół.


Tak to wygląda rozłożone. :)


Następna karta ma miejsce na mniejsze zdjęcie które wsuwamy w ramkę, po prawej zdjęcie przytrzymuje granatowa kieszeń ozdobiona kwiatami w prawym rogu.


Ponownie z lewej mamy przytrzymującą zdjęcia na bazach wstążkę ozdobioną kwiatem i motylem, po prawej otwierana książeczka, która na przodzie ma kieszonkę na tagi lub małe zdjęcia.


Po rozłożeniu.



Kolejna karta ma kieszeń z prawej strony w którą możemy wsunąć zdjęcia, na karcie po lewej wstążki w rogach znów przytrzymają nam zdjęcie tworząc coś na kształt ramki.


Ostatnia karta z lewej to otwierana baza na jedno zdjęcie, po prawej zaś mamy kopertę w której znajdują się bazy na zdjęcia oraz dodatkowe karty na cytaty i notatki.



Do albumu dodatkowo dorobiłam tagi i spinacze które można dowolnie rozmieścić w albumie.


Album powstał z takiej bazy na notes z adresami, który dostałam do przerobienia od mamy.


Z wyjątkiem granatowej bazy i kilku motylków w całości powstał z papierków Romantic Garden - Scrap And Me


No i ostatnie zdjęcie albumu, kwiatki użyte na przodzie dostałam od Czarnej Damy, dziękuję Ci Lidziu, bardzo się przydały i idealnie wpasowały się w ten album.


Ponieważ album był  inspirowany wyzwaniem u Świrów Rękodzieła czyli Kwiecistą Wiosną, to zgłaszam go na to właśnie wyzwanie.



Jako że jego motywem przewodnim są kwiaty, a także dla tego że został wykonany z kolekcji Scrap And Me zgłaszam go na ich bloga na wyzwanie: Kwiaty


Wpasował się także idealnie w jedną z linij w zabawie w Bingo w Szufladzie więc zgłaszam go i tutaj.
Linia: Tasiemka - Zielony - Kwiat
Tasiemkę widać wyraźnie, kwiaty również, a i ze znalezieniem zielonych listków i motylków nie powinno być problemu :) 


Pozdrawiam cieplutko :*

PS Mamie album bardzo się podobał ;)

9 komentarzy:

  1. album rzuca na kolana! fantastyczna kolorystyka, a każdy detal dobrany idealnie - można go oglądać nawet bez zdjęć ;-) fajnie, że Mamie także się spodobał, choć wątpliwości nie można było mieć.
    Powodzenia w wyzwaniach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ależ miło mi czytać Twój komentarz ;) Spodobał się, spodobał i bardzo się z tego cieszę.

      Usuń
  2. JAKIE TO PIĘKNE!!
    Podziwiam ogromnie i zupełnie nie mam pojęcia, jak można takie cudeńka robić, dla mnie to czarna magia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) Dla mnie kiedyś też była ale szybko się wciągłam ;) Teraz numer jeden nawet nad koralikami :P

      Usuń
  3. Piękny album skradł moje serce. Osobiście jestem ogromnym fanem tej kolekcji. Dziękuję za udział w wyzwaniu Świrów Rękodziała pozdrawiam DT Pati

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie za miłe słowa :D Przyznam, że i ja jestem fanką tej kolekcji, wygląda wspaniale a tworzy się z niej szybko i przyjemnie :)

      Usuń
  4. Cudowny album, dopracowany w każdym szczególe. Aż się w głowie kręci od tych ślicznych kwiatków i motylków :) Podziwiam różnorodność sposobów na umieszczenie w nim zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana :) Bardzo mi miło, że Ci się podoba. Cały czas szukam różnych sposobów na umieszczanie zdjęć i często nie mogę się zdecydować więc będę musiała jeszcze kilka albumów stworzyć żeby wszystko przetestować ;)

      Usuń
  5. Piękny album. Dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady. 😘

    OdpowiedzUsuń