sobota, 25 kwietnia 2020

Pudełeczko z recyklingu

Cześć!
Dzisiaj pokażę Wam recyklingowe pudełeczko, które ozdobiłam papierkami od ScrapBoys z nowej kolekcji Primavera.


Ostatnio wieczorami przy serialu zaczęłam wykorzystywać skrawki papierków i wycinać dziurkaczem kwiatki i listki, niestety brakowało mi pudełeczka do którego mogłabym gotowe kwiatki wrzucać.
Dzisiaj w ręce wpadło mi pudełko po patyczkach do uszu i postanowiłam je ozdobić, a że akurat pod ręką miałam zamówienie, które przyszło do mnie wczoraj z na strychu, i w którym znalazła się ta kolekcja to nożyczki poszły w ruch. Wykorzystałam jedynie wspomniane wcześniej papierki, trochę
koronki, zielony tusz, w środku obkleiłam boki białą kartką a na dno wycięłam zielony filc. Pudełeczko proste żebym niczym nie zahaczała, bo na biurku zazwyczaj mam armagedon, papierki, tekturki, wstążki, dziurkacze itp. Kto tworzy ten na pewno rozumie :)



A tutaj środek i kilka z wyciętych kwiatków z resztek papierków.
Wyszło lekko i wiosennie, pokochałam tą kolekcję od pierwszego wejrzenia i w końcu ją mam, z czego ogromnie się cieszę ;)


Na dziś to tyle, pozdrawiam cieplutko :*

6 komentarzy:

  1. Pomysłowo i uroczo 😊 Ja zagarnęłam już chyba wszystkie pudełka i pojemniczki jakie były w domu na przydasie haha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaa... ja w większości też, to pudełeczko dosłownie przed chwila zostało opróżnione i już dostało się w łapki rękodzielnika ;)

      Usuń
  2. Śliczne pudełeczko, bardzo wiosenne :) Sama mam małego bzika na ich punkcie, chomikuję nawet takie, które (jeszcze) nie mają żadnego przeznaczenia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiosenna aura jest zasługą wspaniałych papierków :) A wszelakie pudełeczka uwielbiam i kocham miłością bezgraniczną z czego wszyscy się śmieją :D Co zrobić, każdy ma hopla na jakimś punkcie ;)

      Usuń
  3. Śliczne kwiatki. Fajny pomysł na wykorzystanie resztek papierków.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Szkoda mi wyrzucać nawet skrawków papierków więc tak składuję, a kwiatki zawsze się przydają :)

      Usuń