środa, 18 marca 2020

Pudełko prezentowe

Cześć Wszystkim!
Kiedyś trafiłam w sieci na pięknie ozdobione pudełeczko, do którego ktoś włożył świeczki, pomysł na prezent prosty i efektowny. Myśląc o zabawie kolorystycznej w Art-piaskownicy stwierdziłam, że mogę spróbować zrobić takie pudełeczko z drobnym i pięknie pachnącym upominkiem, a także wykorzystać narzuconą kolorystykę. 


Kolorami jakimi się bawimy to "fuksja" - czyli taki mój ukochany kolorek, i "żółty" - czyli kolor którego generalnie nie używam.  Nie było łatwo, z tym żółtym coś mi nie po drodze, ale w końcu powstało powyższe pudełeczko. Zostawiłam je dość klasyczne ponieważ nie wiem do kogo trafi, nie chciałam więc przekombinować, miało zostać proste i eleganckie i chyba mi się udało. Zaskakująco
to połączenie kolorów bardzo mi się spodobało, chyba będę musiała trochę uzupełnić zapasy w żółtej kolorystyce, bo coś mało mam takich przydasiów.

Jak już wyżej wspomniałam pudełeczko robiłam na wyzwanie KoloroTon w Art-Piaskownicy i tam też zgłaszam swoją pracę. 



Pozdrawiam serdecznie :*

5 komentarzy:

  1. Podoba mi się takie połączenie kolorów. Pudełko ozdobionego w sam raz. Elegancki upominek.
    Pozdrawiam serdecznie 🌞

    OdpowiedzUsuń
  2. Prezentuje się bardzo ładnie 😍 śmiało dokupuj żółtą farbę, bo widać, że się przyda 😉 Dziękujemy za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne kolorki, mi też z żółtym nie po drodze, jest tak intensywny, że zwykle muszę dodawać go w niewielkich ilościach. Piękne pudełeczko zrobiłaś :) Idealny i uniwersalny prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna praca. Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy, pozdrawiam i życzę powodzenia :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy pomysł:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń