niedziela, 9 września 2018

Moja pierwsza lalka

Cześć Wszystkim!
Dzisiaj kończy się bardzo twórczy dla mnie dzień, w końcu zrobiłam rzeczy, które czekały i czekały w mojej głowie na powstanie. Część pokarzę dopiero jutro czy pojutrze, muszę zrobić zdjęcia, a do przynajmniej jednego projektu potrzebuję mojej modelki :)

 

Dzisiaj za to pochwalę się swoją pierwszą, ale to pierwszą lalką zrobioną na obręczy dziewiarskiej. Nie jest idealna, ma całą masę niedociągnięć, ale może przez to tak bardzo mi się podoba.  Moja lalka ma kombinezonik, czapkę i szalik w wiśniowym kolorze i perłowo różowe guziczki, jest więc przygotowana już na zimę. Trochę musiałam nad nią przysiedzieć, ale nie żałuję tego czasu,
na pewno powstaną kolejne - z pewnością bardziej dopracowane lalki już niedługo, ale ta przez długi czas pozostanie moją ulubioną.



Co powiecie? Jak Wam się podoba?

2 komentarze:

  1. Bardzo fajna lala.:) Może przydałby jej się ciut mocniejszy - bardziej widoczny uśmiech (mam na myśli kolor), w żadnym razie nie krytykuję ani nie chcę urazić. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie świetna! Gratuluję pierwszej lalki :)) Chociaż pewnie powstaną kolejne, ta zawsze będzie wyjątkowa :))

    OdpowiedzUsuń