czwartek, 27 września 2018

Hematytowy słoń i zachód słońca

Cześć, cześć, cześć!
Dzisiaj coś, co czekało w kolejce do zrobienia już jakiś czas, hematytowy słoń - który jest piękny wspaniały i go ubóstwiam. 😄


Dostałam go w prezencie od Pasart.pl i tak sobie czekał na godną oprawę, aż w końcu pojawiło się wyzwanie w szufladzie - Safari, a potem w art-piaskownicy - motyw zwierzęta. Oba mnie zmotywowały do prób ubrania, bądź przystrojenia tego słonia, a nie było to proste zadanie. W końcu przy pracy nad czerwonym kompletem mnie natchnęło i znalazłam pomysł, którym jest zachodzące słońce ponad moim słoniem. Trochę jeszcze szukałam jakiejś "góry", ale w pasmanterii znalazłam te piękne wstążeczki, które fajnie tu pasują. Więc mamy pięknego hematytowego słonia, słoneczko z
oplecionego rivoli  i naszyjnik z delikatnej wstążki.


Pochwalę się jeszcze wygraną torbą za króliczkowy komplet, którą jest torba ze zdjęcia poniżej, a obok to moje kolejne zakupy :P Nie potępiajcie.


No i banerki wyzwań:



Pozdrawiam cieplutko :*

7 komentarzy:

  1. Ale ciekawa praca, ten słoń ma przepiękny kolor.

    OdpowiedzUsuń
  2. Słońce z rivoli jest świetnym uzupełnieniem zawieszki :) Miałaś bardzo dobry pomysł. No i wstążeczki idealnie pasują do całości :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady! Pięknie dobrane kolory

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna praca, dziękujemy za udział w wyzwaniu Szuflady

    OdpowiedzUsuń
  5. Niesamowita praca! Bardzo mi się podoba! Witam w Wyzwaniu Szuflady!

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczny wisior, wygląda magicznie. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Super praca:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń