niedziela, 16 lutego 2020

Paczka od Mikołaja

Tak, wiem że się wyrwałam z tą paczką, a mamy już połowę lutego ale nie mogę się nie pochwalić. Niestety ostatnie miesiące nie miałam sił przysiąść do komputera żeby cokolwiek wrzucić, zresztą ostatni post jest jakoś z grudnia, mam nadzieję, że za chwilkę będę bardziej obecna na blogu.

Paczka którą dostałam jest oczywiście od naszej kochanej Mikołajowej Lidki. Napisałam list do Mikołaja i dostałam swój prezent, we wspaniałym pudełeczku. Na zdjęciach tego tak nie widać ale jest wykonane niesamowicie pięknie, samo pudełko oglądałam chyba z 10 minut nie mogąc się napatrzeć ;) 


A zawartość równie wspaniała, Mikołaj wpakował wszystko o co prosiłam i jeszcze kilka innych rzeczy, pudełeczko wypełnione było po brzegi, znalazły się tam bazy do kartek, papierki i te większe i te mniejsze, kwiatki, kryształki, piórka, także szydełka, wełenka, kordonki, zakładka do książki,
ołówek, brelok do kluczy, serwetka, karteczka, herbatki, wafelki i cudowna torebeczka.






Brelok już przy kluczach ładnie się uśmiecha do mnie na codzień ;)


Śliczna karteczka w moim ulubionym kolorze.


I hit całej paczki czyli moja nowa torebka 😊 Uwielbiam ją ;)


Dostałam też mały gratis, który nie zmieścił się do pudełeczka, jak mogłabym się oprzeć temu fioletowi😃


Lidko, przepraszam że tak późno chwalę się publicznie, lepiej jednak późno niż wcale 😉 Powiem Wszystkim że najlepszy z Ciebie Mikołaj. Paczuszka jest niesamowita i sprawiła mi ogromną radość - Dziękuję jeszcze raz :*

Pozdrawiam Wszystkich Cieplutko :*

3 komentarze:

  1. Kamilko, ja nawet nie oczekiwałam jakiegoś specjalnego chwalenia się nią, najważniejsze że Tobie się spodobała i znalazłaś w niej kilka rzeczy dla siebie. Twoja radość jest dla mnie najlepszym podziękowaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kamilko gratulacje tak pięknego upominku teraz tylko twórczo wykorzystać .
    Lidzia to niezwykła Mikołajka.
    Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjna zawartość pudełka:)

    OdpowiedzUsuń