wtorek, 17 grudnia 2019

Kolczyki z kryształkami

Dzisiaj znów na szybko wpadam pochwalić się kolczykami zrobionemu dzięki kursikowi z bloga pasart.


Standardowo w fioletach, bo jak to inaczej ;) Od siebie poza przeróbką wielkości i tyłu dodałam jeszcze pomponiki, tak mi się tam widziały. Wyjątkowo też połączyłam fiolet nie ze srebrem, a ze złotem, jakoś bardziej mi pasowało pomimo mojej niechęci do noszenia biżuterii w kolorze właśnie złotym.
No i to tyle, mam jeszcze dużo do nadgonienia zaległości, trochę zdjęć do porobienia, więc niedługo kolejne posty ;) 
Pozdrawiam cieplutko :* 

2 komentarze:

  1. Śliczne kolczyki :) Piękne połączenie kolorów. Też wolę srebrną biżuterię, ale czasem sięgam po złoto ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przeurocze kolczyki, a te pomponiki to był świetny pomysł :) Też wolę srebro od złota, chociaż, im jestem starsza, tym złoto mniej mi przeszkadza ;)

    OdpowiedzUsuń