niedziela, 1 grudnia 2019

Zielona paczuszka wymiankowa

Cześć!
Dzisiaj na szybko z małymi zaległościami, jakoś wypadło mi z głowy opublikowanie tego posta :P 


Oczywiście mowa o wymiance organizowanej przez Czarną Damę, ostatnio był kolor obowiązujący zielony, więc na tą jesień nam się troszkę zazieleniło, u mnie za sprawą wspaniałej paczki, którą otrzymałam od Micia Marzena Przybyła. Paczka bez wątpienia zachwycająca, pełna słodkości - mniam, i wspaniałych prezentów. Dostałam prześliczną choineczkę, która tylko czeka na postawienie w oknie, cudowne koszyczki, które rewelacyjnie będą pasowały do wystroju pokoju, który jest
zachowany w niebiesko zielonych kolorach. Dostałam także zieloniutkie kule do lampek, zaparzacz do herbaty, pomponiki, brokat, girlandę z gwiazdek, ramkę na zdjęcie, serwetki, marker i długopis którymi mogę ozdabiać mój nowiutki kalendarz. Oczywiście w paczce znalazło się miejsce na prześliczną kartkę i kilka innych drobiazgów.
Marzenko jeszcze raz ogromnie Ci dziękuję, wspaniała jest paczka od ciebie i już wiele z niej wykorzystuję. 


Paczka ode mnie poleciała do naszej organizatorki czyli Czarnej Damy. Znalazła się tam wełenka, gąbka do kąpieli, peeling, świeczki, bransoletka, piórka, filc, wstążeczki, kordonek, mulina, papierki, guziczki, notesik, zestaw do ozdobienia choineczki, pudełeczko wypełnione różnościami takimi jak, np kwiatki, słodkości i oczywiście karteczka :)
Zrobiłam jeszcze brelok do torebki lub kluczy. Powstał na obręczy dziewiarskiej i ma kształt koniczynki na szczęście dla przyszłej właścicielki.


No i to właściwie tyle, do zobaczenie za chwilę ;)

6 komentarzy:

  1. Kamilko jeszcze bardzo Ci dziękuję za tą przesyłkę do mnie, jej zawartość byłą wspaniała i ogromnie mnie wszystko cieszy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wspaniała zawartość obu paczuszek.:) Pozdrawiam Kamilko.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietna robota Dziewczyny !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. urocze paczuszki i zapowiada się bardzo kreatywne ich wykorzystanie - będzie się działo :)
    nigdy bym nie pomyślała, że koniczynka została wykonana na obręczach - jest śliczna!

    OdpowiedzUsuń