czwartek, 5 października 2017

Lisie bransoletki

Cześć!
Jesień u nas zagościła na dobre i to w najpiękniejszej wersji. Jest dosyć ciepło i kolorowo, wiewiórki latają jak szalone zbierając zapasy, kasztany spadają z drzew a jak zaświeci słonko to robi się wręcz magicznie.


Żeby wprowadzić trochę jesiennego klimatu zrobiłam trzy bransoletki w jesiennych kolorach, dwie dziecięce i jedną damską. Na bransoletkach dziewczęcych zawitały znane Wam już liski, które pojawiły się w poście z tym naszyjnikiem.  Do pierwszej bransoletki użyłam koralików kupionych
koraliankach w kolorze pomarańczowym i brązowym, przekładki w srebrnym kolorze od Spalonej Artystki, no i dołączyły liski.



Kolejna bransoletka powstała na miarę kobiecego nadgarstka w kolorze matowego różu,  liście w takim kolorze ostatnio widziałam, ale akurat jechałam autobusem i nie mogłam wysiąść żeby kilka zebrać do zdjęć, a szkoda.



No i trzecia bransoletka, dziecięca z koralików crackle z korallo w kolorach brązu, pomarańczu i żółci. Do lisków dołączyłam zawieszkę listek aby dodać jeszcze jesiennego charakteru.



Bransoletki zgłaszam na wyzwanie z Eko-Deco - Barwy jesieni i na wyzwanie DIY - A za oknem... jesień kolorowa.




 Pozdrawiam cieplutko :*

26 komentarzy:

  1. Ale piękne !!! Uwielbiam liski :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczne :) Super sesja zdjęciowa :) Tak trzymaj! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne, idealne na jesienne dni. Dziękuję za udział w wyzwaniu Eko-DEco. Pozdrawiam Bogusia

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne lisie bransoletki, typowo jesienne :) Najbardziej podoba mi się ta pierwsza :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny blog. Tworzysz piękne rzeczy :) Twoje najnowsze projekty bardzo nawiązują do jesiennych klimatów. Skąd w ogóle czerpiesz inspiracje?:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak miło czyta się takie komentarze :D Dziękuję bardzo, inspiracje pochodzą głównie zza okna - w końcu mamy piękną jesień, ale też z wyobraźni mojej wszelakiej :D
      Pozdrawiam cieplutko :*

      Usuń
  6. Śliczne bransoletki stworzyłaś, ta z liskami skradła moje serce. Dziękuję za udział w jesiennym wyzwaniu - Inka-art/DT DIY

    OdpowiedzUsuń
  7. lisie bransoletki są cudne! tylko oczy cieszyć i myślę, że trudno je zdjąć ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne sa! Lubię nietuzinkowe historie, a takiego liska jeszcze nigdzie nie widziałam.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu DIY/ Kasia DT DIY

    OdpowiedzUsuń
  9. Super! Dzięki za udział w wyzwaniu Eko-Deco.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne prace. Dziękuję za udział w wyzwaniu EKO-DECO. Pozdrawiam Beata

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne jesienne bransoletki;) Dziękuję za udział w wyzwaniu Eko-DEco.
    Pozdrawiam Bożena

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślizne słodkie bransoletki :)Dziękuję za udział w wyzwaniu EKO-DECO. Pozdrawiam Agnieszka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna biżuteria! Dziękuje za udział w wyzwaniu, Olga DT EKO-DECO.

    OdpowiedzUsuń
  14. Super! Dziękuje za udział w wyzwaniu Eko-Deco. Pozdrawiam Marta ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam takie bransoletki a na dokładkę motywy lisków, jeżyków itd cudo. Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu EKO-DECO. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna! Dziękuję za udział w wyzwaniu Eko-Deco. Pozdrawiam! Ewa DT

    OdpowiedzUsuń