wtorek, 10 października 2017

Filc w kolorze wrzosów

Cześć!
Pogoda nas nie rozpieszcza, ale dzięki temu trochę łatwiej zabrać się za robótki. Na jakiś czas odstawiłam filcowanie na rzecz innych prac, np. łapaczy snów - tego czy tegokraba Tamatoa i biżuterii - bransoletek i naszyjników, ale jesień to doskonała pora aby wrócić do filcowania. Powrót ten zdecydowanie odczuły moje biedne pokłute palce ale myślę, że było warto bo naszyjnik, który zrobiłam bardzo mi się podoba.
Zresztą jesień to idealny czas żeby nosić filcową biżuterię, przy swetrach wygląda ona bardzo dobrze, jest mięciutka i kojarzy się z ciepłem.


Do zrobienia naszyjnika wyfilcowałam na sucho pięć kulek w kolorze buraczkowym czy też prościej mówiąc fioletowym(kocham ten kolor) i cztery kulki blado różowe. Aby moją wizję ubrać w całość musiałam odwiedzić Koralianki i dokupić koraliki w odpowiednich kolorach. Tak więc okrągłe koraliki, te najbliżej filcowych kulek, to jadeity w kolorze fioletowym i różowym, później dałam
szklane fioletowe oliwki i różowe kuleczki z Pasartu, na końcu znajduje się dodatkowy łańcuszek ponieważ naszyjnik jest dość krótki.
Inspirowałam się wrzosami i ich piękną kolorystyką, wiedzieliście, że niektóre ich odmiany kwitną od końca lipca nawet do początków grudnia?




Już od bardzo dawna chciałam zrobić taki naszyjnik i w końcu się udało, mam nadzieję jeszcze zrobić drugi, podobny ale w innych kolorach, może pomarańczowo granatowy? A może macie jakieś ulubione połączenie kolorów i coś mi podpowiecie, bo chwilowo brakuje mi weny jeśli chodzi o łączenie barw.



Naszyjnik zgłaszam na wyzwanie do DIY - #24 wyzwanie A za oknem... jesień kolorowa



Na teraz to tyle, pozdrawiam Was cieplutko :*

7 komentarzy:

  1. Bardzo ładne, wrzosowe zestawienie kolorystyczne wprowadza iście jesienny nastrój - super praca :-) Dziękuję za udział w jesiennym wyzwaniu - Inka-art/DT DIY

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny naszyjnik. Na te chłodniejsze pory roku, jak najbardziej akuratny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne kolory ! wspaniałe korale

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne wrzosowe kolory!
    Dziekuje za udział w wyzwaniu DIY/ Kasia DT DIY

    OdpowiedzUsuń