piątek, 1 września 2017

Poznaje się tylko to co się oswoi

Cześć!
Ostatnio wyszłam sobie do lasu na spacer z dwoma liskami, pooddychaliśmy świeżym powietrzem, znaleźliśmy kilka szyszek i spędzaliśmy miło czas.
To ile się z tym liskami namęczyłam - szkoda gadać, w sumie robiłam do nich ze trzy projekty, dwa nawet zaczęłam ale ostatecznie wcale mi tam te liski nie pasowały.


Oczywiście koniec końców miało być jakoś tak a wyszło jeszcze inaczej. Nie jestem do końca z siebie zadowolona, bo miało być to coś bardziej skomplikowanego, a znowu poszłam trochę w prostotę. No ale co się odwlecze...
Ostatecznie mam jeszcze kilka takich lisków, więc jak już wymyślę jak wpasować to w moją pierwotną wizję to zrobię jeszcze jeden. Liski te zdecydowanie skradły moje serducho i od razu skojarzyły mi się z "Małym Księciem", którego bardzo lubię i mimo upływu lat całkiem dobrze
pamiętam.


Filmu jeszcze nie widziałam ale na pewno kiedyś obejrzę, jest na mojej liście rzeczy do zobaczenia. 😊 Liski trochę leżały do czasu jak natknęłam się na haft Jarzębinowej i maskotkę Liska Lalki Crochetki, które dały mi kopa, żeby w końcu coś z tymi moimi liskami zrobić.

Kilka moich ulubionych cytatów z "Małego Księcia"? Oto one:

"Ludzie mają zbyt mało czasu, aby cokolwiek poznać. Kupują w sklepach rzeczy gotowe. A ponieważ nie ma magazynów z przyjaciółmi, więc ludzie nie mają przyjaciół."

"Wszyscy dorośli byli kiedyś dziećmi, ale niewielu z nich pamięta o tym."

"Śmiech jest dla życia, jak studnia na pustyni."

"Kochasz dlatego, że kochasz. Kocha się bez przyczyny."


Pozdrawiam cieplutko :*

3 komentarze:

  1. oh! doczekałam się i zobaczyłam liski w Twojej interpretacji! warto było poczekać - są urocze w tej wersji i jestem pewna, że kolejne także będą zachwycające :) skojarzenie z 'Małym Księciem' - natychmiastowe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny naszyjnik i bardzo urocze te liski :) Oczywiście też miałam od razu skojarzenia z Małym Księciem, czasem lubię do niego wracać :)

    OdpowiedzUsuń