piątek, 15 września 2017

Róże dla tancerki Tanga

Cześć!
Dzisiaj mam dla Was coś w gorącym kolorze czerwieni z dodatkiem złota - róże dla tancerki Tanga.

W szufladzie niedawno pojawiło się wyzwanie gościnnej projektantki TakaYa, która wybrała temat wspaniałego tańca towarzyskiego jakim jest Tango. Ruch, zmysłowość, czerwień i czerń - tak postrzegany jest ten taniec i nie bez powodu, z pewnością stanowi świetną inspirację i cieszę się, że trafiło akurat na tak fascynujący temat, dający pole do popisu.


Dogłębnie się namyślając postanowiłam zrobić kolczyki wkrętki, tak aby nie przeszkadzały w tańcu i wykonaniu wielu skomplikowanych figur. Z wstążki zrobiłam różyczki i umieściłam je na złotej
bazie.

Siedzę i przesłuchuję teraz moje ulubione sceny z filmów z tangiem w tle, np. z filmu Maska Zorro lub Wytańczyć marzenia, w obu filmach zagrał Antonio Banderas i muszę przyznać, że rusza się świetnie 😉




Tutaj jeszcze zdjęcie tyłu kolczyka a poniżej banerek zabawy.


Wyzwanie trwa do 26 września, może jeszcze ktoś z Was się skusi i coś zrobi. 😊


Pozdrawiam cieplutko :*

4 komentarze: