sobota, 30 września 2017

Tytka i inne na Craft Party

Cześć!
Dzisiaj miałam okazję wybrać się na Ogólnopolskie Craft Party w Poznaniu i muszę przyznać, że pokochałam tą imprezę i pomimo, że dopiero się skończyła to ja już tęsknię, a następne spotkanie dopiero za rok, ale może to dobrze - na pewno popiera to mój(już pusty) portfel.
Były konkursy i zabawy, razem z moją mamą brałyśmy udział w wymianie tytek - upominków w papierowych torebkach, które miały być zrobione przez nas własnoręcznie, jak na rękodzielników przystało. W tym roku miała to być tytka, notes i coś słodkiego, potem następowała wymiana losowa naszych paczek. 


Za pracami związanymi z wycinaniem i tworzeniem kartek jakoś nigdy nie przepadałam, ale udało mi się zrobić notes(zdjęcie powyżej) z łapaczem snów na granatowym tle oraz tytkę z granatową koronką i kryształkami. Jestem z siebie bardzo zadowolona bo nie sądziłam, że będę w stanie zrobić
coś tak ładnego. Nakupowałam dzisiaj całą masę papierków, więc będę miała na czym ćwiczyć.



To paczuszka ode mnie, nie wiem do kogo trafiła - mam nadzieję, że się dowiem, może osoba obdarowana się odezwie. 😉 Mam też nadzieję, że tytka z zawartością się spodobała. 


Tytka ozdobiona kryształkami:


I jeszcze kilka zdjęć notesu z łapaczem, na którym także są kryształki:




A tutaj zdjęcie paczuszki, którą dostałam ja od Szarotka-art. Kochana Magdo, bardzo Ci dziękuję za tak piękną paczuszkę, bardzo mi się podoba i cały czas się nią zachwycam.
Piękna i kolorowa okładka notesu będzie w sam raz na jesienną chandrę, podobnie jak pyszne słodkości. 😄


No i nadszedł ten moment na zdjęcia moich i mamy zakupów, następnym razem wezmę tylko trochę pieniędzy a resztę zostawię w sejfie, obcej osobie każę wpisać jakiś kod a następnie go zakopię - sejf w sensie nie osobę 😂
I nie mogę zapomnieć o wsadzeniu tam karty, żeby nie korciło wypłacać pieniędzy.


Cała sterta(i to gruba) papierków, kartek i zestawów.


Trochę zawieszek, kaboszony, dzwoneczki, guziczki, brokat, wstążki itd.


Tekturki - był tam taki wybór, że chętnie bym się zgubiła w tym dziale 😊


I więcej tekturek, gratisy itp.

Nie wiem dokładnie, kiedy będzie w przyszłym roku Craft Party, ale zacznę oszczędzać już teraz 😊
Tyle piękności i śliczności, wszystkiego wzięłabym po sztuce, a niektórych to nawet po dwie czy trzy.

Idę się pobawić moimi nowościami 😄
Pozdrawiam cieplutko :*

4 komentarze:

  1. Cudowny notes i tytka:)
    Zakupowe szaleństwo udane:)

    OdpowiedzUsuń
  2. notes z łapaczem pieknie wygląda

    OdpowiedzUsuń
  3. Super Tytka :) Zapraszamy następnym razem! A co do zakupów - pomyśl, ile przyjemności będzie z ich używania :) My też się spłukałyśmy :)

    OdpowiedzUsuń