czwartek, 26 października 2017

W pomarańczu i granacie

Cześć!
Dzisiaj kolejny naszyjnik z wyfilcowanych kulek, tym razem w kolorze pomarańczowym i niebieskim. Poprzedni w kolorze wrzosów znajdziecie tutaj.


Ma on nieco inną formę od poprzedniego, po filcowaniu na sucho, kulki umieściłam z przekładkami na szpilkach i je połączyłam razem, na górze umieściłam niebieską wstążkę. W planach mam
zrobienie naszyjnika w jeszcze innej formie ale zobaczymy kiedy czas mi na to pozwoli.


Naszyjnik był inspirowany po pierwsze jesienią, pomarańczowymi liśćmi pod stopami i ciemno niebieskim odcieniem nieba wieczorem, podczas spacerów po parku czy lesie, gdzie w liściach można się wręcz zakopać a na niebie ciemno. Drugą inspiracją był banerek wyzwania i późniejsze oglądanie zdjęć w internecie - wschodów słońca nad Afryką - połączenie pomarańczu i granatu, które się przepięknie przenikają na niebie. Chciałabym kiedyś zobaczyć taki wschód słońca w Afryce na żywo. 😄
Pamiętacie moją Dynię w koronie? Ta druga to trochę pannica, lubi biżuterię i dzisiaj pozowała do zdjęcia z naszyjnikiem. 😉

Naszyjnik zgłaszam na wyzwanie do:
- DIY - zrób to sam, jesień kolorowa



- Art- piaskownica, podróże - Afryka


Pozdrawiam cieplutko :*

12 komentarzy:

  1. Super! bardzo fajne żywe barwy w sam raz na jesień;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne!! bARDZO MI SIE PODOBA :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny naszyjnik, ciekawe zestawienie kolorów :-) Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu DIY pozdrawiam cieplutko i życzę powodzenia. Inka-art/DT DIY

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale super naszsyjnik! Bardzo ciekawe połączenie kolorystyczne. Dziekuje za udział w wyzwaniu DIY.
    Pozdrawiam serdecznie DT DIY MAGDALENA

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajne połączenie kolorków, podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie pomyślałabym, ze niebieski z pomarańczowym tak ładnie sie zgraja.
    Dziekuje za udział w wyzwaniu DIY/ Kasia DT DIY

    OdpowiedzUsuń
  7. Niby tylko dwa kolory, ale jakby cała Afryka w nich zawarta :) niezwykła praca, dziękuję za udział w wyzwaniu ArtPiaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękny jest taki kontrast. Dziękuję za udział w wyzwaniu Art - Piaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cieplutkie:) dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy:)

    OdpowiedzUsuń