czwartek, 19 października 2017

Podróż do Afryki

Cześć!
Korzystając ostatnio z ładnej jeszcze pogody i słonecznego dnia udało mi się zrobić zdjęcia łapacza snów, który powstał parę dni temu.


Łapacz jest zdecydowanie dziecięcy i mam nadzieję, że ozdobi pokój jakiegoś smyka. Na pajęczynce przysiadła sobie żyrafka i pomaga odganiać złe koszmary a kolorowe wstążeczki w kropeczki na pewno ześlą radosne, wesołe i kolorowe sny. Łapacz zrobiłam średniej wielkości taki nie za mały, nie
za duży, mam nadzieję, że w sam raz. 😉
Zainspirowałam się nowym wyzwaniem w art-piaskownica - podróże małe i duże - Afryka. Szczęśliwym trafem miałam postać żyrafy, dodałam wstążki w kolorach symbolizujących słońce(żółty), wodę(niebieski) oraz kolor nieba przy wschodzie słońca(różowy).



W końcu Afryka to nie jedynie brązy, czerwienie i pomarańcze, jest to miejsce pełne kolorów.
Poniżej znajdziecie banerek wyzwania:


Dajcie koniecznie znać czy się Wam podoba :)
Pozdrawiam cieplutko :*

11 komentarzy:

  1. Wspaniała praca :) Piękna i egzotyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny jest ten dziecięcy łapacz, sympatyczna żyrafa chwyta za serducho a kolorowe wstążeczki bardzo go ożywiają i podkreślają dziecięcy charakter tej pracy. Fajniuktki:-))) Życzę powodzenia w wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uroczy ten łapacz. Taki "maluszkowy". Bardzo mi się podoba. I pomysła świetny z tą żyrafką.
    Dziękuję za odwiedziny i komentarz u mnie.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Uroczy łapacz, taki słodki. Powodzenia w wyzwaniu :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyszło sympatycznie :) Dziękuję za udział w wyzwaniu ArtPiaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Urocza dekoracja. Dziękuję za udział w wyzwaniu Art - Piaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Słodka żyrafka :) dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy:)

    OdpowiedzUsuń