sobota, 28 stycznia 2017

Muzyczny łapacz snów i tutorial

Cześć!
Miałam chwilę wolnego między egzaminami więc postanowiłam wpaść i pokazać Wam tutorial jaki zrobiłam. Jeśli chcecie zobaczyć jak powstał łapacz snów widoczny na zdjęciach zapraszam poniżej.


Łapacz zgłaszam do wyzwania szuflady: Muzyka, będzie brał udział razem z kolczykami z tego posta. Łapacz ten jest najbardziej kolorową wersją jaka powstała, no bo przecież muzyka to sam kolor i stworzona całkiem inaczej niż poprzednie np. ten i ten a także taki - biały, który powędrował w prezencie do mojej przyjaciółki i jej narzeczonego przy okazji wprowadzenia się do nowego
mieszkania. Dostarczony specjalnie aby mieli dobre sny 😊


Potrzebne materiały to:
- Karteczki scratch(możecie je dostać w np. w sklepie "Skrzat"),
- Baza łapacza, u mnie jest to plastikowa pokrywka od orzeszków ziemnych firmy "felix", dostępnych w puszkach,
- Wstążeczki, jakie tylko macie ochotę(przy moim projekcie sprawdziły się te najcieńsze)
- Dodatki, np. zawieszki, pomponiki, sznurki, koronki,
- Nożyczki,
- Lakier bezbarwny(ja użyłam takiego do paznokci)
- Klej,


Karteczki, których użyłam nie są drogie, kosztowały mnie 3,70 a jest ich całkiem sporo, można też zakupić większe arkusze, których na moje nieszczęście akurat nie mieli, musiałam sobie radzić z tym co miałam.


1. Cała zabawa polega na wydrapywaniu 😄 Wymyślacie sobie wzór i go wydrapujecie, musicie być jednak ostrożni bo łatwo zarysować powierzchnię paznokciem, czy czymkolwiek innym. Ja wybrałam sobie pięciolinię i nuty, odrysowałam też kształt koła, wielkością odpowiadającą bazie, na którą później zostanie przyklejona.



I moje dalsze rysunki aby nadać muzyczny charakter, jak widzicie wychodzą fajne kolorowe wzory. Zalecam co kawałek oczyszczać nasz rysik bo zbiera się na czubku ta czarna farba, przez co grubiej rysik rysuje.


2. Jak już skończymy nasz rysunek musimy pomalować go lakierem, aby się nie zarysowywał. Jeśli robicie coś np. w dekupażu to na pewno macie jakiś lakier, ja niestety nie miałam więc skorzystałam z bezbarwnego lakieru do paznokci. Pokrywamy delikatnie całą powierzchnię obrazka.


3. W międzyczasie, kiedy lakier schnął zrobiłam nożyczkami otwory w plastikowej pokrywce na wstążki, dość szerokie, żeby się zmieściły i tak szeroko rozstawione jak Wam będzie pasować. Nie zapomnijcie też na otworze u góry, aby było jak łapacz zawiesić.


4. Przeplatamy wstążeczki przez otwory i zawiązujemy, końce wstążek możemy delikatnie przypalić zapalniczką aby się nie siepały.


5. Kiedy już mamy założone wstążki, na górę naszego wieczka przyklejamy wycięte koło z naszym rysunkiem, ja przykleiłam je na taśmę dwustronną ale klej też się sprawdzi.


6. Żeby łapacz nie był taki smutny wzięłam skręcany, granatowy sznurek i przykleiłam go delikatnie wewnątrz brzegów mojej bazy klejem.


7. Niestety sznurki te bardzo się siepią na końcach i powstało mało estetyczne łączenie na kole, które postanowiłam zakryć pomponikami.



Nasz łapacz jest gotowy, jeśli chcecie możecie dokleić z czarnej kartki tył łapacza.


Mam nadzieję, że moje diy - do it yourself  się podobał. Jeśli macie jakieś uwagi to proszę napiszcie poniżej 😊
A na koniec banerek muzycznej zabawy:


Pozdrawiam cieplutko :*

14 komentarzy:

  1. Fajny pomysł z tą zdrapywanką. Muzyka jest pełna kolorów 😃

    OdpowiedzUsuń
  2. Uroczy ten Łapacz snów Kochana, Powodzenia w wywzwaniu :* Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest cudny :) Życzę powodzenia w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny i niespotykany, łapacze widziałam tylko na szydełku :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. fantastycznie wykonany! dziękuję za udział w moim candy i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie wygląda ten łapacz. Ciekawie skąd się wzięły takie cuda.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ha! Kto by pomyślał, że z takich rzeczy można zrobić coś takiego :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pomysł faktycznie niebanalny, jednak trzeba mieć "łeb", żeby wymyślić coś takiego :)

    OdpowiedzUsuń