niedziela, 1 stycznia 2017

Naszyjnik na szyi i czekając na...

Cześć!
Stary rok już za nami, kto by pomyślał?
Mam nadzieję, że ten rok wykorzystam znacznie lepiej niż poprzedni, na pewno będę się starać choć Pani Lenistwo bardzo mnie lubi i nie chce się ze mną rozstawać. :)

Pojawiło się nowe wyzwanie w Art piaskownicy-FOTOgra - Czekając na..., które trwa do 12.01 więc zapraszam Was do wzięcia udziału bo temat jest bardzo rozległy. Ja postanowiłam podejść do tematu odrobinę baśniowo.


Czekając na...

... Księcia.

Tak, czekam na mojego Księcia z bajki! Jak widać gotowa już jestem, suknia włożona, dodatki na miejscu, korona na głowie i maska na bal maskowy, tylko Księcia nadal nie ma. Zdjęcie pierwsze zgłaszam na wyzwanie,  a gdybyście gdzieś widzieli zagubionego Księcia, to proszę przyślijcie go do mnie, chętnie przygarnę bo mi takiego brakuje 😄 Na zdjęciu możecie też dojrzeć naszyjnik, który zrobiłam jakiś czas temu. Naszyjnik wahadełko z tego posta  przerobiłam co nieco w formę
kołnierzyka, po kilku projektach wyszło mi coś takiego:


Więcej zdjęć samego wahadełka znajdziecie w tym poście ponieważ końcówka jest dokładnie taka sama, jedynie dodany kołnierzyk zmienia formę, nie robiłam też więcej zdjęć bo to bez sensu 😉
Naszyjnik ten po raz pierwszy pojawił się na zdjęciach w tym poście, nieco ukryty w tle ale ktoś może już wcześniej go wypatrzył 😄

Do sukienki na szybciutko dorobiłam również:
-koronę - bo jak to królewna bez korony 😉 Zrobiłam ją z opaski do włosów, koralików w zielonym, butelkowym odcieniu, bardzo zbliżonym do sukni, białych perełek i kryształków,
-dwie bransoletki w kolorze pasującym do korony.
Możecie je zobaczyć na pierwszym zdjęciu, a jeśli na nie klikniecie powinno się ono powiększyć tak abyście mogli więcej szczegółów zobaczyć 😄

Poniżej znajdziecie banerek zabawy:


Na dziś to będzie tyle, pozdrawiam Was Wszystkich cieplutko :*

EDIT:

Wygrałam! Jej, taka radocha :)
Bardzo dziękuję organizatorom a tutaj możecie zobaczyć banerek jako otrzymałam :)


14 komentarzy:

  1. Fajne zdjęcie, piękny naszyjnik. Mam nadzieję, że nie będziesz czekać na księcia przez cały rok :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu ArtPiaskownicy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne przebranie, a ten naszyjnik wprost bajeczny! Pozdrawiam serdecznie w Nowym Roku, Ania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny naszyjnik.
    A książę się kiedyś znajdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ha, a to dobre :))) Powodzenia z księciem życzę i wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Wam również życzę wszystkiego dobrego :*

      Usuń
  5. Wyglądasz zjawiskowo :) Piękne zdjęcie. Dziękuję za udział w wyzwaniu Art - Piaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne:) dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana ! Normalnie jak z bajki! Cudnie :)

    OdpowiedzUsuń