piątek, 13 stycznia 2017

Kolczyki "nutki"

Cześć!
W środę udało mi się zrobić kolczyki, inspirowane tematem nowego wyzwania w szufladzie -muzyka. "Udało się" ponieważ na studiach pierwsze sprawdziany już trwają i czasu coś niecoś mi brakuje. 😃
Jak tytuł posta wskazuje są to "nutki", małe i delikatne, zrobione z czerwonego koralika i szpilki.


Muzyka towarzyszy mi na co dzień, a właściwie cały dzień 😉
Nie lubię całkowitej ciszy, denerwuje mnie, dlatego zawsze w tle leci u mnie jakaś playlista, w tym momencie jest to Lindsey Stirling(na której koncert idę w lutym), przeplatana z piosenkami z filmów
Bollywood. Myślę, że dlatego wyzwanie spodobało mi się na tyle, żeby zrobić na nie coś jeszcze - jeśli czas pozwoli. Ale o tym - mam nadzieję - później.


Poniżej macie banerek zabawy:


A ja lecę przygotować kolejny post.
Pozdrawiam cieplutko :*

13 komentarzy:

  1. Ale miałaś super pomysł Kochana ! Kolczyki są świetne ! Bardzo mi się podoba :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Niewielkie, minimalistyczne, ale i tak wyraziste :) Bardzo fajne nutki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kolczyki! Uwielbiam minimalizm! Świetny pomysł!
    Witamy w wyzwaniu SZUFLADY!

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie w pasowałaś się w temat :) Piękne kolczyki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie proste i piękne :)
    Życzę powodzenia w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne kolczyki, proste, ale efektowne. Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczne połączenie prostoty i elegancji - kolor dodatkowo podkreśla urodę tych kolczyków! Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo delikatne ale mają coś w sobie te maleństwa

    OdpowiedzUsuń