sobota, 2 kwietnia 2016

Kolczyki z kryształkami

Cześć,
przez ostatnie dwa dni ciężko było mi się zmobilizować do czegokolwiek.
I z całą pewnością obwiniam o to piękną pogodę :)
Wreszcie wszystko kwitnie, kwiatuszki wychodzą z pod ziemi i robi się(powoli) kolorowo.


No ale wreszcie się wzięłam i wrzucam Wam co nieco.
Jako, że wiosna już do nas małymi kroczkami przytruptała miałam ochotę wrzucić coś wesołego,
wesołe skojarzyło mi się jakoś tak z "patrzeniem przez różowe okulary" i tak oto widzicie różowiutkie, wesolutkie kolczyki.


Kolczyki z koralików toho i kryształków preciosa.

A tutaj macie zdjęcia moich kwiatków spod okna w różnym stadium spoglądania na świat. :)




Mam nadzieję, że u Was też już pięknie kwitną kwiatki :)

Pozdrawiam cieplutko :*

3 komentarze:

  1. Piękne, takie urocze i dziewczęce kolczyki :) Oj tak Wiosna już nadeszła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne wiosenne kolczyki :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaczyna już ładnie u nas kwitnąć :)
    A Twoje kolczyki są prześliczne - takie pełne blasku.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń