środa, 30 maja 2018

Kartka dla niej na niebiesko

Cześć!
Dzisiaj mam dla Was kolejną kartkę, kolejną niebieską 😊


Zainspirowałam się wyzwaniem majowym na blogu LemonCraft i stworzyłam taką oto karteczkę dla kobiety. Bazę białego papieru pokolorowałam pastelami w niebieskim kolorze, miałam też wspaniałe elementy ze zwierzętami, do tej kartki wybrałam sarenkę z wiankiem z piórkami i kwiatkami patrzącą na motylka. Motylka dokleiłam innego, przez co nabrał charakteru 3D. Obrazek z sarenką
otoczyłam tasiemką w niebieskim kolorze, robiąc ramkę. Z boku dorzuciłam kwiatki z białymi listkami i napis "najlepsze życzenia".


- Kartkę zgłaszam na wyzwanie lemoncraft


- I na wyzwanie Art-piaskownicy - Dla kobiety


Pozdrawiam serdecznie :)

9 komentarzy:

  1. Boska karteczka, aż zazdroszczę osobie do której trafi. Sarenka urocza. Pozdrawiam serdecznie!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Karteczka jest przepiękna! Chętnie bym ją oprawiła i powiesiła na ścianie ;) :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna kartka! Dawno nie widziałam takiej ładnej kartki w kolorze niebieskim!

    OdpowiedzUsuń
  4. So sweet! Thank you for sharing. God luck! :)
    Hugs, Randi - DT LemonCraft

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna kartka. Dziękuję za udział w wyzwaniu Art Piaskownicy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna karta!
    Unikalny motyw!
    Cudna kompozycja!
    Moc pozdrowień!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale pięknie :) tak delikatnie i świeżo:) sarenka pięknie się wkomponowała

    OdpowiedzUsuń
  8. ..ale ładne;) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art Piaskownicy:)

    OdpowiedzUsuń