poniedziałek, 4 czerwca 2018

Naszyjnik ombre

Cześć!
Dzisiaj pochwalę się takim oto naszyjnikiem, którego głównym elementem jest długi chwost ombre w kolorze stalowym.


Jakiś czas leżał i nie wiedziałam co z nim zrobić, miałam tylko jeden w tym kolorze, więc kolczyki odpadały. W końcu się ogarnęłam i zrobiłam naszyjnik, dodałam czapeczkę z koralików super duo, toho i kryształków, dodałam także dwa wiszące elementy zakończone kryształowymi kroplami. Dodałam ozdobny łącznik i całość zawiesiłam na łańcuszku, chwost jest bardzo długi dlatego też i
naszyjnik wisi dość nisko.





Mam nadzieję, że Wam się spodoba, dajcie koniecznie znać w komentarzu :)
Naszyjnik zgłaszam na wyzwanie szuflady - chwosty, zapraszam i Was.


Pozdrawiam cieplutko :*

4 komentarze:

  1. Wow jaki długi chwost..., całość jakość tak skojarzyła mi się z kobiecą sylwetką (długonoga dama w pięknej sukni).:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chwost jest piękny, a Ty wspaniale go ubrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny wisior! Nosiłabym z chęcią. Idealnie ubrany!

    OdpowiedzUsuń