środa, 6 czerwca 2018

Neonowe kolczyki i nowy fotograf

Cześć!
Masa zaliczeń na głowie, a ja robię i robię tej biżuterii, zamiast się uczyć. 😄


Tym razem rozproszyła mnie Monika ze swoim nowym kursem na kolczyki - zapraszam Was tutaj - KLIK. No i po nauce. Za to zrobiłam sobie parę kolczyków w neonowych kolorkach, w sam raz na lato. Zatrudniłam nawet profesjonalnego fotografa, sporo się namęczył z przestawianiem i ustawianiem kolczyków. Ponieważ nie ma kciuków to musiałam mu trochę pomóc, jednak ostateczne
decyzje należały do niego.


Chwila zadumy nad kompozycją... 😉
Zastanawiał się nad zdjęciami na ciężarówce, ale koniec końców zrezygnował z tego pomysłu.


Kurs jest na kolczyki w stylu marynarskim ja jednak pozmieniałam kolorki na bardziej letnie.



No i jeszcze trzeba było wynagrodzić fotografowi cały jego trud odpowiednim głaskaniem i drapaniem. 😄


Na dziś to tyle, wracam do nauki.
Pozdrawiam cieplutko :*

5 komentarzy:

  1. uroczy fotograf, widać, że zna się na rzeczy bo kolczyki prezentują się rewelacyjnie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Znakomity fotograf, kolczyki wyglądają ślicznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kolczyki. :D Też bym chciała takiego profesjonalnego fotografa. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Sesja... tak, coś jakby kojarzę, za dwa tygodnie mam 7 egzaminów i zaliczeń w 5 dni :P Kolczyki są świetne, chociaż dla mnie ciut za bardzo neonowe ;) A fotograf jest przesłodki! Uwielbiam rude koty! (tylko nie mów o tym mojemu buraskowi ;) )

    OdpowiedzUsuń
  5. Fotograf pierwsza klasa :) Kolczyki śliczne, bardzo odważne :)

    OdpowiedzUsuń