piątek, 11 maja 2018

Plecaczek na obręczy

Cześć!
Dzisiaj pierwszy zrobiony przeze mnie plecaczek na obręczy dziewiarskiej.


Robiony bez żadnego wzoru, totalnie z głowy, jest mały i zrobiony z ładnej szarej wełny. Taki wycieczkowy plecaczek, który mieści małą butelkę wody czy zeszyt. Przygarnęła go moja siedmioletnia siostra i musiałam walczyć, żeby odzyskać go, bo musiałam jeszcze zdjęcia zrobić.
Teraz muszę zrobić sobie własny - tym razem nieco większy 😄





Moja siostrzyczka będzie go nosić na wiosenno-letnie wycieczki czy do przedszkola więc zgłaszam go na wyzwanie DIY - zrób to sam, banerek poniżej.


Co myślicie? Daje radę? 


6 komentarzy:

  1. Świetny pomysł i śliczny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uroczy plecaczek i do tego praktyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny ten plecaczek :-) Dziękuję za udział w wyzwaniu DIY, pozdrawiam i życzę powodzenia. Inka - art DT

    OdpowiedzUsuń
  4. Łoł, na obręczy dziewiarskiej? Ale superowy. Wygląda naprawde zachwycająco. Idealny na majowe wycieczki! Dziękuje za udział w wyzwaniu DIY. Pozdrawiam serdecznie i życzę powodzenia DT DIY Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  5. Idealny na wycieczki :) Dziękuję za udział w wyzwaniu DIY i życzę powodzenia - DIY DT Ula K.

    OdpowiedzUsuń