wtorek, 15 maja 2018

Wymianka wiosenna

Cześć!
Ostatnio wzięłam udział w wymiance wiosennej u Kasi z bloga Krzyżykowe szaleństwo. Dziękuję Kochana za zorganizowanie wymianki, świetna to była zabawa :)
Ja dostałam wspaniałą paczuszkę od Czarnej damy z bloga Misiowy zakątek. Dziękuję Ci bardzo, paczuszka jest fantastyczna, notesik przepiękny, a kartką cały czas się zachwycam - i nie tylko ja, cała rodzinka miała ją w łapkach podziwiając. Bardzo spodobał mi się również piękny woreczek z przydasiami do biżuterii, z pewnością wykorzystam. Jeszcze raz wielkie, wielkie dziękuję 😊


Moja paczka powędrowała do Marioli z bloga Krzyżykowy szał, trochę karteczkowych i hafciarskich rzeczy, trochę wstążeczek, zakładka do książki, karteczka i słodkie z herbatką. Mam nadzieję, że
paczka Ci się Mariolu spodobała.


Na dziś to tyle, jeszcze raz dziękuję dziewczynom za organizację i paczkę. 
Pozdrawiam cieplutko :* 

6 komentarzy:

  1. Bardzo dziękuję. Same śliczności i smakowitości w środku znalazłam

    OdpowiedzUsuń
  2. Teraz mogę spać spokojnie, bo się cały martwiłam czy przesyłka doszła, a niestety nie miałam możliwości sprawdzenia tego przez internet. Cieszę się że się podoba, na pewno wszystko fajnie wykorzystasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Doszła, doszła, cała i zdrowa :) Bardzo się podoba, jeszcze raz dziękuję.

      Usuń
  3. Gratuluję udanej wymianki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super prezenty
    dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń