czwartek, 22 marca 2018

Wiosenna kartka i kolczyki

Cześć! 
Wczoraj był pierwszy dzień wiosny, a dzisiaj spadł śnieg... 😞
Kiepsko to wyglądało, ale na szczęście szybko stopniał, ciekawe co będzie jutro. 
Aby jednak przywołać wiosnę zrobiłam kolczyki i kartkę w wesołych kolorach, żeby po tej szarości zimowej odpocząć. Jest kwiatek i są motylki, które sobie na chwilę przysiadły - trochę wiosny się przyda. 


Kartka z tekturowym jajkiem poleci ze mną do Monachium w przyszłym tygodniu do Marty, od której wylatuję dzień przed świętami. Głupio tak nic nie dać, więc kartka już tam zostanie. 😊
Nie jestem tak dobra w kartkowaniu jak większość z Was,  no i dopiero zaczynam, ale z tej kartki jestem bardzo dumna. Poniżej macie jeszcze najazd na szczegóły, jajko kupiłam z mamą w empiku i
uważam, że pięknie się prezentuje, ma fajny motyw takiej serwetki - mandali w środku - cudo.



No i kolczyki, które zmajstrowałam.


 Kartkę zgłaszam na wyzwanie:
- Miszmasz papierowy #30




- Art Brawurka - kartka na wielkanoc


- 123scrapujty - wyzwanie #111


Pozdrawiam cieplutko :*

8 komentarzy:

  1. Cudowna kartka, kolczyki są genialne. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna kartka, jestem zachwycona! A kolczyki są przeurocze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kolczyki i cudna kartka :) Są i motylki i wielkanocne jajko, nawet szydełkowy kwiatek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Красивая открытка! Красивая ажурная писанка! Вязаный цветок - wow! Спасибо за участие в задании блога Art Piaskownicа! Удачи!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie i wiosennie :-) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy, pozdrawiam i życzę powodzenia :-) DT Inka-art

    OdpowiedzUsuń
  6. piękna kartka! dziękuję za udział w wyzwaniu AP :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Urzekł mnie ten szydełkowy kwiatek - cudny!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu sklepu Miszmasz Papierowy!

    OdpowiedzUsuń