wtorek, 6 marca 2018

Koala

Cześć!
Na ostatnią chwilę zdążyłam zrobić pracę na wyzwanie art-piaskownicy - Australia.


Zrobiłam misia Koalę 😊
Darzę ogromną sympatią te zwierzęta, które nie tylko są urocze, ale także nie próbują zjeść ludzi. Bardzo podoba mi się ich tryb życia, gdybym mogła to też bym tylko jadła i spała, no i może trochę zajęła się robótkami. Koale potrafią na sam sen przeznaczyć 20 godzin na dobę, resztę czasu szukają
pożywienia i jedzą, są to zwierzęta nocne, więc nie zobaczymy ich w dzień.


Koala został przeze mnie zrobiony metodą filcowania na sucho, zostawiłam go trochę kłaczastego - ale to sierść, więc wiecie ... 😃
Z mojego koali zrobiłam brelok, dodałam drewniane zielone koraliki symbolizujące drzewa i całość dowiesiłam do kluczy.

Tutaj jeszcze banerek zabawy:


Na dziś to tyle,
pozdrawiam cieplutko :*

10 komentarzy:

  1. Uroczy jest Twój miś koala :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wygląda jakby dopiero co się obudził, dlatego taki poczochrany :) aż się uśmiechnęłam, urocza praca! dziękuję za udział w wyzwaniu AP :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny słodziak:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.


    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ z niego maleńki, kudłaty słodziak - cudny :-) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy. Inka-art DT

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale uroczy, dobrze mu z oczu patrzy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki słodki maluch :) powiesiłabym takiego przy torebce ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. SŁODKA praca;) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy;)

    OdpowiedzUsuń