środa, 14 marca 2018

Zamek do magicznego królestwa

Cześć!
Ostatnio niewiele było biżuterii, więc dzisiaj pora to naprawić. 😊
Ponieważ wiosna nieśmiało zajrzała do nas ostatnio, nastrój się zmienił i postanowiłam zrobić delikatny naszyjnik idealny do sukienki.
Nie wiem czemu, ale kojarzy mi się on z Alicją w krainie czarów.


Może faktycznie coś takiego tam było a może nie(jakoś nie oglądałam, nie czytałam - nie potępiajcie mnie proszę), ale z pewnością prowadzi w magiczne miejsca.  Kiedyś kupiłam takie dwa elementy i
tak zrobił mi się delikatny naszyjnik w kształcie zamka i kluczyka.


Co sądzicie? Czy u Was też wiosna powoli zagląda?

Pozdrawiam cieplutko :*

2 komentarze:

  1. Pięknie wygląda :D Trochę wiosny było, a na weekend znowu zima. :C

    OdpowiedzUsuń
  2. cudo! podziwiam sam pomysł - rewelka, a wykonanie i dobór pozostałych elementów są idealne :)

    OdpowiedzUsuń