niedziela, 4 marca 2018

Poduszka

Cześć!
Dzisiaj zrobiona przeze mnie poducha a właściwie powleczenie na poduszkę.


To moja druga praca na wyzwanie skandynawskie w art-piaskownicy, pierwszą znajdziecie o tutaj, tak mnie zainspirował ten temat, że mam całą masę pomysłów. Ponieważ w tym stylu dominuje wystrój wnętrz to znów zrobiłam coś do domku, do wystroju. Tym razem inspiracja połączyła się z moją miłością do obręczy. Osoby, które miały okazję być na pasartowo- koralikowym spotkaniu w Poznaniu, widziały jak poduszka zaczęła powstawać. W celu jej zrobienia zakupiłam włóczkę w szaro-białym kolorze ale okazało się, że będzie jej za mało, więc moja mama w swoich zasobach wyszperała identyczną tylko w innych kolorach. Połączyłam więc trzy kolory wełenki i przyznam, że
podoba mi się efekt, ponieważ nieco ożywiły całość.  W ramach wykończenia zrobiłam cztery chwosty na rogach poduszki, przez co  przypomina teraz trochę tego psa zmienionego w podnóżek z "pięknej i bestii" - słowa mojej mamy, które całkowicie zmieniły moje postrzeganie nowego elementu mojego pokoju. 😄






Mam nadzieję, że Wam też się podoba moja nowa podusia.
Banerek wyzwania poniżej:


Pozdrawiam cieplutko :*

8 komentarzy:

  1. Śliczna poduszka, to połączenie różnych kolorów włóczek wyszło genialnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Хорошая подушка! По цвету, материалу и идее соответствует заданию! Спасибо за участие в задании блога Аrt-piaskownica! Удачи!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. urocza:) Dziękuję za udział w wyzwaniu AP :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No tak, podobna do tej z bajki :D Fajna poducha :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art - Piaskownicy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super:-) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy, pozdrawiam i życzę powodzenia. Inka-art DT

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudna:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń