piątek, 23 lutego 2018

Obraz w stylu skandynawskim

Cześć Wam!
Kilka dni temu w art piaskownicy pojawiło się nowe wyzwanie, które bardzo mnie zmotywowało do pracy. Pojawiło się kilka pomysłów na nową twórczość i część z nich na pewno spróbuję zrobić - zobaczymy tylko jak wyjdę z czasem. 😊
Wyzwanie, o którym mowa jest wyzwaniem z kategorii style, a konkretnie chodzi o styl skandynawski, który jest raczej dominujący w wystroju wnętrz. Kolorystyka jasna, pastelowa ożywiona niewielkim dodatkiem kolorowych akcentów. Chodzi o to żeby było jasno ale także przytulnie, no i nie można zapomnieć o naturalnych materiałach.


Te wytyczne sprawiły, że w mojej głowie pojawiła się wizja zrobienia obrazu, i nie chciała sobie pójść.  Próbowałam ją przepędzić, bo przecież w życiu nie robiłam obrazu  ale się nie dała 😄
Przeszukałam przydasie i znalazłam piękny gruby filc, w kremowym kolorze, który dostałam niedawno od Zębianki, w oczy rzuciło mi się też całe pudło wełny czesankowej. No więc, sobie obraz wyfilcowałam, a poszukując inspiracji na takowy zauważyłam, że w tym stylu królują raczej "mazaje" i proste, minimalistyczne obrazki. Ja postawiłam na prosty widoczek i jak na mój pierwszy
raz jestem zadowolona. Całość musiałam jakoś powiesić, a miało być naturalnie, więc pobuszowałam po ogrodzie i znalazłam taką grubszą gałąź, na której zawiesiłam całość. Dodałam sznurek i obraz już wisi, moja mama niepostrzeżenie próbuje mi go podkraść, ale się nie dam.  😃
Całość nie tylko jest naturalna, ale i tak pachnie, zasługa filcu, który bardzo mocno i przyjemnie pachnie najprawdziwszą wełną.



Nakłuwanie było pracochłonne, ale trafiło na dzień, gdzie musiałam trochę rozładować złość, więc mi to nie przeszkadzało. 😄


Jeśli jesteście zainteresowani wyzwaniem, to zapraszam do art-piaskownicy na wyzwanie skandynawskie, jest jeszcze czas, więc może i Wy coś zrobicie :) 


Co sądzicie? To mój pierwszy obraz, więc wszystkie wskazówki i komentarze są mile widziane.
Pozdrawiam cieplutko :*

10 komentarzy:

  1. Absolutnie fantastyczna praca, coś niesamowitego. Taka delikatność i magia. Brawo. :)
    Pozdrawiam, miłego weekendu. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak na pierwszy obraz, świetnie Ci wyszedł :) I to w dodatku "namalowany" wełną a nie klasycznie farbami. Z pewnością jest piękną ozdobą pokoju :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudeńko :) Trzymam kciuki za wyzwanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Прекрасная работа! Удивительно: теплые материалы передают холод сюжета))) Спасибо за участие в задании Art-Piaskownicy! Удачи!

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ciekawa praca :) Dziękuję za udział w wyzwaniu AP :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny obrazek :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art - Piaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art - Piaskownicy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie wykonane:-) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy, pozdrawiam i życzę powodzenia. Inka-art DT

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń