czwartek, 15 lutego 2018

Wymianka zimowa

Cześć! 
Ostatnio zapisałam się na wymiankę zimową do Kasi, dzięki ogromne za zorganizowanie takiej wspaniałej wymianki, no i dzisiaj możecie zobaczyć jej finał.  Uwielbiam robić prezenty(dostawać zresztą też), więc byłam szczęśliwa mogąc się zapisać. Ja wysyłałam paczuszkę do Julii z bloga Różowy świat Julki, wymianka miała być w zimowym klimacie więc jest troszkę mroźnie :) 


Całkiem dużo dzisiaj zdjęć ale mam nadzieję, że dotrwacie do końca :) 
Oto moja paczuszka, czyli jakiś upominek, przydasie, kartka, coś do picia i słodkiego. U mnie jest to notesik z bałwankiem widoczny na zdjęciu poniżej, brelok do torebki bądź kluczy, w zimowych
kolorkach i z rękawiczką 😉



Karteczka w tym samym klimacie co notesik.


Wstążeczki


Karteczki


Drobniejsze obrazki na karteczki i mulinki


Troszkę pierdółek do karteczek


Czekolada i herbatka


I to już wszystko, mam nadzieję, że spodobała Ci się paczuszka Julio. :)

A to przywędrowało do mnie od Magdy z bloga Mulinkowy świat:


Karteczka z pingwinkiem i cudowny notesik - jestem nim zachwycona, wygląda wspaniale 😊


Kilka karteczek i kryształki oraz perełeczki do kartek


W tej z pingwinkami wprost się zakochałam, ciężko mi ją będzie wykorzystać, bo tak mi się podoba, że najchętniej to bym, ją oprawiła w rameczkę 😄


Trochę śliczniutkich koralików i wstążeczki


No i coś słodkiego i do picia


Paczuszka bardzo, bardzo mi się podoba, dziękuję Ci Magdo ogromnie za taką wspaniałą paczkę. 😃

Na dzisiaj to tyle,
pozdrawiam cieplutko :*

3 komentarze:

  1. Bardzo dziękuję za super prezent! Kartka jest przecudna,tak jak i reszta paczki, a czekolada najsmaczniejsza jaka mogła być :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super paczuszke przygotowalas I otrzymalas. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne prezenty.
    Dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń