środa, 21 lutego 2018

Kobaltowy komplet - czapka i komin

Cześć!
Jak doskonale wiecie, wciągnęło mnie totalnie w robótki na obręczach dziewiarskich. Zdecydowanie jest to coś co pokochałam i obawiam się, że niedługo skończę z całkiem potężną kolekcją czapek i szali 😊


Moja ostatnia czapka, dokładnie ta -klik, fajnie się nosi, ale muszę przyznać, że wolę na sobie ciemniejsze kolory. Dlatego też już jakiś czas temu zamówiłam w pasarcie włóczkę, w cudownym kobaltowym kolorze, włóczka firmy YarnArt, dokładniej Alpine alpaca.  Z jednego motka udało mi się stworzyć czapkę i komin, które widzicie na zdjęciach. Muszę przyznać, że fantastycznie się je nosi, a ostatnio zamówiłam dodatkowy motek i mam w planach dorobić jeszcze szal, na większe
mrozy. Jeśli śledzicie mnie na facebooku to na pewno widzieliście moje ostatnie zakupy ;)
Muszę przyznać, że jeszcze nie wiem, co zrobię z pozostałych włóczek - kupiłam bo były ładne 😄



W międzyczasie pracuję też nad kilkoma innymi projektami, na wyzwanie, na konkurs, na prezent, projekty jeszcze niedokończone - zobaczymy jak mi to pójdzie ale powinnam się pokazywać częściej na blogu i na Waszych blogach też.

I co powiecie na taki komplecik? :)

Pozdrawiam cieplutko :*

3 komentarze:

  1. Śliczny komplecik, kolorek cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny kolor, bardzo fajnie wygląda ten komplet. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny komplet w pięknym kolorze :) Na pewno się przyda, bo mrozy mają wrócić ;)

    OdpowiedzUsuń