czwartek, 5 kwietnia 2018

Kolczyki z czaszką

Cześć!
Dzisiaj pochwalę się kolczykami zrobionymi na wyzwanie, którego temat stanowił inspirację do sięgnięcia po coś nowego.


Mowa tu o wyzwaniu art-piaskownicy - Meksyk,  na który zrobiłam kolczyki i naszyjnik(nim pochwalę się w następnym poście). Do cudownych zawieszek w kształcie czaszek, i to umalowanych jak na meksykański Dzień Zmarłych, dodałam pomponiki w kolorze fioletowym, kojarzą mi się z
girlandami meksykańskimi, chwostami itp.


Kolczyki zgłaszam na wyzwanie a poniżej banerek.


Pozdrawiam cieplutko :* 

8 komentarzy:

  1. Czekałam właśnie na jakieś zgłoszone czachy w tym wyzwaniu ;) Fajne kolce. Dziękuję za udział w zabawie Art - Piaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne farma i podejście do tematu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń
  4. podoba mi się jak podchodzisz do naszych wyzwań, zawsze tworzysz cos bardzo kreatywnego. super bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo mi miło :) Staram się podchodzić kreatywnie bo to dopiero jest zabawa ;)

      Usuń