poniedziałek, 9 kwietnia 2018

Niebieskie kolczyki

Cześć!
Dzisiaj przychodzę z kolczykami, które leżały chwilę, przez problemy ze znalezieniem odpowiedniego koloru chwostów.


 Udało się jednak w końcu je dobrać i tak oto możecie zobaczyć moją najnowszą ulubioną parę kolczyków. 😄 Część z Was już miała okazję je widzieć na spotkaniu pasartowym w Poznaniu w minioną sobotę, reszta z Was może je zobaczyć na poniższych zdjęciach.
Do zrobienia tych kolczyków podkusiły mnie piękne kryształki bonny, które dostałam w ramach
upominku od pasartu. Ten piękny kolor nie mógł tak sobie leżeć, więc wzięłam się za robotę. Kryształki oplatałam z pomocą wzoru beaded girl , ale skończyłam na podstawowym splocie. Prosto się je robi a efekt jak najbardziej mnie zadowala więc na pewno powstanie ich więcej.


W ostatnią niedzielę zaczęłam tworzyć do nich naszyjnik ponieważ uwielbiam komplety, więc już niedługo - mam nadzieję, będziecie mogli oglądać jeszcze naszyjnik.  


Na dziś to tyle,
trzymajcie się ciepło :*

5 komentarzy: