czwartek, 12 kwietnia 2018

Wiosenna kartka urodzinowa

Cześć!
Dzisiaj przychodzę z kartką, którą zrobiłam na urodziny mojej mamy, które są dzisiaj 😄


Motyw drewna, trochę kwiatów i motyli, i wyszła taka kartka. Mamie się podoba i to najważniejsze, a ja też jestem zadowolona. Ostatnio coś coraz więcej siedzę w kartkach, ale nawet mnie to bawi,
więc pewnie jeszcze trochę ich narobię.



Kartkę zgłaszam na wyzwania:

-Art-piaskownica




Pochwalę się jeszcze pierwszym miejscem w wyzwaniu "meksyk", w art-piaskownicy za mój naszyjnik z czaszkami. Ogromnie mi miło i cieszę się, że się spodobał, bardzo dziękuję :)




Pozdrawiam cieplutko :*

10 komentarzy:

  1. Śliczna kartka, podziwiam, bo sama nie umiem i zdolności takich nie mam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna kartka. :D Dziękuję za udział w wyzwaniu. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna kartka i gratulacje wygranej

    OdpowiedzUsuń
  4. Очень красиво! Супер! Яркие цветы на дощатой поверхности! Бабочки - символ жизни, любви, счастья! Пожелания не нужны! Открытка сама есть пожеланием :) Спасибо за участие в задании Аrt-piaskownicу! Удачи!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Prostota ma swój urok - bardzo mi się podoba Twoja karteczka:-) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy, pozdrawiam i życzę powodzenia :-) Inka-art DT

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za udział w naszej zabawie w ArtPiaskownicy :) Fantastyczna kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne kwiaty w towarzystwie motyli. Dziękuję za udział w wyzwaniu Art - Piaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Słodziutka karteczka;) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy;)

    OdpowiedzUsuń