niedziela, 7 czerwca 2020

Rameczki na zdjęcia

Cześć!


Ostatnie kilka dni bawiłam się papierami od Mintay by Karola, razem z wyzwaniami na scrapday i powstało kilka nowości, którymi chcę się pochwalić. Dzisiaj wskakuję z rameczkami na zdjęcia takimi mini layoutami, czyli malutkimi fotografiami otoczonymi papierkami. Tutaj komplet dwóch, na jednym ja z przyjaciółką, a na drugim ktoś inny :) Do ich zrobienia wykorzystałam wspaniałą
kolekcję "dear diary", którą dopiero teraz ruszyłam, wcześniej było mi żal jej ciąć ale ostatnio trochę dorastam i nieco mi łatwiej rozstać się z pięknymi papierkami.

Właściwie to tyle na dzisiaj, dajcie znać co myślicie i wypatrujcie kolejnych nowości.
Pozdrawiam cieplutko :*

3 komentarze:

  1. Śliczne ramki :) Zdjęcia dostały piękne obramowanie

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne ramki :) Nie mogę wyjść z podziwu nad Twoimi scrapbookingowymi zdolnościami :)

    OdpowiedzUsuń