sobota, 20 czerwca 2020

Latarnia morska - kartka z wakacji

Cześć!
Dzisiaj ponownie mam Wam do pokazania kartkę ale w innym klimacie niż większość. Przypadkiem ostatnio wpadłam na bloga Kartkowe ABC, gdzie pojawiło się nowe wyzwanie: L jak lampa/latarnia, pierwsza moja myśl to latarnia morska, a druga myśl to: mam idealną kartkę na latarnię.


Od pomysłu do projektu stworzyłam klasyczną otwieraną kartkę w kształcie latarni morskiej, wspomniana idealna kartka pochodzi z kolekcji Nightfall od AltairArt i wykorzystałam jej dwie strony, strona lewa w paski świetnie pasujące do latarni morskiej i strona prawa w czerwone niebo, które super przypasowało do dachu latarni. W rękę wpadł mi też napis od UHK Gallery, który był gratisem na ostatnim Poznańskim Craft Party, wpasował mi się w klimat kartki.
Jej dół ozdobiłam jak prawdziwą latarnię mchem, muszlami i kamieniami półszlachetnymi, lepiej widać to na zdjęciu poniżej, zaś światło latarni to potuszowana baza kartki.



W gąszczu mchu i muszelek znalazła się także mała rozgwiazda :)



Kartkę zgłaszam na wyżej wspomniane wyzwanie na Kartkowe ABC, a poniżej macie banerek.

Na dziś właściwie to tyle, zdradzę jeszcze, że niedługo pojawi się nowy post z folderem urodzinowym, zaczynają się u mnie też plany na nowy album na zdjęcia dla mojej przyjaciółki i jej maleńkiej córeczki, która niedługo przyjdzie na świat, a w międzyczasie spróbuję wtrącić też jakiś nowy projekt biżuterii ;) 

Ściskam Was mocno :* 

4 komentarze:

  1. Ale pomysłowo 😃 dziękuję za udział w wyzwaniu kartkowego ABC

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjna kartka, bardzo oryginalna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super kartka Kamilko!!! Bardzo pomysłowo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały, niesamowity pomysł na letnią dekorację!
    Bardzo mi się podoba. Uściski.
    K.

    OdpowiedzUsuń