sobota, 30 maja 2020

Kartka morska

Cześć Wszystkim!
Dzisiaj kolejna karteczka, tym razem w podwodnych klimatach. Wszystko zaczęło się za sprawą wyzwania mapkowego w DIY, a że lubię wyzwania to nie mogłam się oprzeć nowej inspiracji, a trzeba było trzymać się nie tylko mapki ale także dorzucić coś zielonego.

Klik na zdjęcie żeby powiększyć ;)


 Łuki na mapce przypominały mi wodę i falę, ponieważ zaś zabawę sponsoruje ITD Collection to z automatu pomyślałam o użyciu ich kolekcji "Water", jakoś wbiłam sobie do głowy, że była zielona ale okazuje się że jednak nie. 😄 Jak już przywidziała mi się wodna kartka, to i papierki, mimo że niebiesko-turkusowe mi się spodobały, no bo rozumiecie, tam są bąbelki 😄 Przy pomocy tuszy szybko naprawiłam kolorystykę i pozostawiłam bąbelki, z fal nic nie zostało za to pną się tam
podwodne roślinki.

Na element koła też szybko znalazłam pomysł, dlatego każda warstwa kartki jest umieszczona na dystansach dając efekt głębi w kole, na bazowej warstwie dodatkowo postanowiłam umieścić shakera z zielonym brokatem i niebieskimi drobinkami.


Za ozdobę koła posłużyła stara bransoletka, rybki zaś wydrukowałam z internetu ponieważ nie miałam takowych w swoich zbiorach. 


No i właściwie to tyle, zabawa przednia i całkiem nowa tematyka ruszona, kartkę zgłaszam oczywiście na wyżej wspomniane wyzwanie, banerek i mapka dla ciekawych poniżej.



Dodatkowo zgłaszam ją na wyzwanie Art Piaskownicy - Shaker Card



Na dzisiaj koniec, trzymajcie się mocno :*

18 komentarzy:

  1. Super karteczka! Dziękuję za udział w WYZWANIU. Pozdrawiam serdecznie DT DIY Kwiatkosia

    OdpowiedzUsuń
  2. Karteczka pięknie się prezentuje :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł 😊dziękuję za udział w naszym wyzwaniu ,pozdrawiam DT Julia

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna! Bardzo mi się podoba Twoja praca! Jest zachwycająca. Dziękuje za udział w zabawie DIY PAPIEROWO. Pozdrawiam i życze powodzenia. DT DIY Magdalena

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za tak miłe słowa, jest mi szalenie miło, że Ci się podoba. Dziękuję i również pozdrawiam :*

      Usuń
  5. Pieknie tu u Ciebie Kamilko, zostaję na dłużej😁
    Kartka rewelacyjna, ogromnie pomysłowa i pięknie wykonana🥰 No i ta sesja fotograficzna...cudo💓
    Uściski serdeczne.
    K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie i bardzo się cieszę, że będziesz do mnie zaglądać :) Również ściskam :*

      Usuń
  6. Jaka śliczna :) Taka całkiem poprawiająca humor i powodująca uśmiech na twarzy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda? Nie było to moim zamiarem ale faktycznie jest bardzo radosna. :) Dzięki za miłe słowa :*

      Usuń
  7. Bardzo ładna kartka. Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy 😀

    OdpowiedzUsuń
  8. przesympatyczna i bardzo kreatywna kartka - jak zwykle w Twoim wykonaniu :) Powodzenia w wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładna kartka, fajny pomysł na temat kartki :)
    Dziękuje za udział w zabawie na blogu Art-Piaskownica :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna kartka, bardzo podoba mi się efekt głębi w kole :)

    OdpowiedzUsuń