niedziela, 3 maja 2020

Pierwszy haft wstążeczkowy

Cześć!
Dzisiaj coś nowego na blogu i w mojej pracowni czyli haft wstążeczkowy.


Chciałam go spróbować już rok temu, ale zawsze coś się działo i nie miałam czasu przysiąść do niego, tutoriale obejrzane, inspiracje pozbierane ale czasu brak. Teraz mamy taki czas, że w końcu mam czas ;) Więc wzięłam się do roboty i tak powstały moje dwa pierwsze obrazy - ribbon embroidery. Ten widoczny na pierwszych zdjęciach jest drugim, który zrobiłam, w kolorze turkusowym i fioletowym specjalnie na wyzwanie w Art Piaskownicy. Same kwiatki były mi takie
puste więc dodałam jeszcze ważkę, robiłam ją z głowy ale nie wyszła najgorzej, prawda?


A poniżej tak poglądowo mój pierwszy hafcik:


Jak już wspomniałam mój obrazek zgłaszam na wyzwanie KoloroTon w Art Piaskownicy.


Pozdrawiam cieplutko :*

6 komentarzy:

  1. Ślicznie CI wyszło, a ważka jest najpiękniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  2. oba hafty są urocze - bardzo fajna kompozycja i bardzo delikatna
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny hafcik, a ważka jest jak kropka nad "i" :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniała praca :-) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy, pozdrawiam i życzę powodzenia :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne wstążkowe wisiorki😀Też kiedyś próbowałam haftu wstążeczkowego,fajny jest i efektowny.

    OdpowiedzUsuń