poniedziałek, 4 grudnia 2017

Szarości z żółtym

Cześć!
Za namową mojej przyjaciółki zostało stworzone to połączenie kolorystyczne, kolor żółty i szary. Basia zaproponowała mi je pod którymś postem, w którym pytałam Was o inspiracje kolorystyczne tak aby przełamać moje nawyki i upodobania.


Zamówiłam piękne jadeity w kolorze delikatnie żółtym oraz srebrny kryształek z korallo, dodałam szare jadeity z pasartu oraz chwost i tak powstała bransoletka, którą tu widzicie.
Muszę Ci Basiu dziękować na kolanach za ten pomysł, bo to połączenie wygląda niesamowicie. Jedynym minusem jest fakt, że ciężko było znaleźć ładne żółte koraliki - ale już wiem gdzie je
znaleźć 😜 Nie są najtańsze ale warte swojej ceny.


W korallo zamówiłam sobie także ekspozytor z membraną, troszkę z ciekawości jak on wygląda i jak działa, a także pod wpływem promocji i szału zakupowego, w który wpadłam. Muszę przyznać, że prezentuje się naprawdę ciekawie i działa bez zarzutu - a przynajmniej po tym jak już nauczyłam się go otwierać. Jakiś czas się męczyłam aż moja mama mi go otwarła, miałam ochotę go nie zamykać, żeby się znowu nie męczyć z otwieraniem, ale w końcu się nauczyłam 😄


A Wy co myślicie? Jak Wam się podoba ta bransoletka i to połączenie kolorów?

Bransoletkę zgłaszam na wyzwanie Eko-deco, graj w kolory-szary, poniżej znajdziecie banerek zabawy.


Pozdrawiam cieplutko :*

10 komentarzy:

  1. Czasem trzeba spróbować czegoś nowego, żółty z szarym jest strzałem w dziesiątkę. :D Bransoletka wygląda świetnie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna bransoletka, lubię to połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna jest :) Bardzo udane połączenie kolorystyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Żółty i szary zawsze wydawały mi się zbyt odległe, aby je łączyć, a tu proszę, piękna niespodzianka ;) Chyba przekopię swoje szarości i żółtości, bo bransoletka jest piękna :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam Cię Kamilo! Wyszło ciekawe połączenie szarości z żółcią a w efekcie śliczna bransoletka:)) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie spodziewałabym się, że te dwa kolory tak świetnie do siebie pasują. Śliczna bransoletka :) Chyba muszę przeprosić się z szarym, zawsze wydawał mi się ponury, a widzę, że niekoniecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczna, dziękuję za udział w wyzwaniu Eko-Deco. Pozdrawiam Bogusia

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładna.. taka delikatna;) Dziękuję za udział w wyzwaniu Eko-Deco! Pozdrawiam Bożena;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super! Dziękuje za udział w wyzwaniu EKO-DECO. Pozdrawiam Marta

    OdpowiedzUsuń