piątek, 8 grudnia 2017

Świat smoków

Cześć!
Dzisiaj coś baśniowego ale bez różu, wróżek czy pluszu, albo co tam się Wam kojarzy z baśniowym światem. Dzisiaj będzie o smoku...


Niedawno zamówiłam paczuszkę ze sklepu manzuko, mojego kolejnego ulubionego sklepu - a mam ich już sporo 😄 No i trafiłam tam na takie piękne smoki, i musiałam ich kilka kupić, więc mój blog będzie w najbliższym czasie przeżywał smoczy nalot. Znalazłam tam też taką katanę - męską bazę zakładki do książki - ja zrobiłam z niej naszyjnik. Połączyłam smoka i katanę, pomiędzy nie dałam
ciemno szare hematyty i zawiesiłam na czarnym zamszowym rzemieniu. Naszyjnik jest zarówno damski jak i męski, będzie pasował każdemu.


Smoki są fascynującymi stworzeniami, tyle ile gatunków smoków tyle i o nich opowieści. 
No i tyle zdjęć, bo się nie mogłam zdecydować, więc macie je wszystkie 😜







Naszyjnik zgłaszam na wyzwanie art-piaskownicy - biżuteria.


Pozdrawiam cieplutko :*

8 komentarzy:

  1. świetny wisiorek :) kiedyś takie nosiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny :) podoba mi się to, że -tak jak napisałaś - pasuje zarówno dla panów jak i dla pań :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham Smoki Kochana, dlatego ten Twój naszyjnik bardzo wpadł mi w gust :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny naszyjnik:) Dziękuję za udział w biżuteryjnej zabawie Art Piaskownicy:)

    OdpowiedzUsuń