piątek, 29 grudnia 2017

Sylwester z gwiazdką

Cześć!
Jak tam Wam minęły święta? Bo mi zdecydowanie za szybko :)


Dzisiaj przychodzę do Was z moją nową bransoletką zrobioną na sylwestra. Jest w kolorze czarno-srebrnym i pięknie się błyszczy.  W Koraliankach zakupiłam piękną taśmę z kryształkami i przez jakiś czas przymierzałam się do jej wykorzystania. Obcięłam ją na odpowiednią szerokość i zakończyłam szczękami, a ponieważ wybrałam krótszą taśmę to musiałam dorobić jeszcze jakiś
element bo była za krótka. W swoich przydasiach wyszperałam gwiazdkę i okrągłe malutkie koraliki, dodałam zapięcie i już.


A W jaką biżuterię lubicie nosić w sylwestra?

Pozdrawiam cieplutko :*

7 komentarzy:

  1. Wygląda świetnie, chyba też muszę sobie taką sprawić ;) Ja Sylwestra od lat spędzam w formie piżama party, wiec biżuteria nie jest obowiązkowa ;)
    Szczęśliwego Nowego i spełnienia marzeń! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, jeśli w piżamie to faktycznie biżuteria nieobowiązkowa.
      Albo trzeba zrobić taką do piżamki :P
      Dziękuję za życzenia i Tobie również szczęśliwego Nowego Roku :*

      Usuń
  2. jak zwykle kreatywność połączona z ujmująco prostym rozwiązaniem w Twoim wykonaniu daje fantastyczny efekt końcowy! bransoletka z pewnością będzie cieszyć przy wielu okazjach!
    Wszystkiego co najlepsze oraz duuuużo czasu na realizację pomysłów w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo za tak miłe słowa, bardzo cieszy mnie, że bransoletka Ci się spodobała. Tobie również życzę wszystkiego co najlepsze w Nowym roku, realizacji marzeń i pięknych wspomnień.

      Usuń
  3. Piękna bransoletka, prosta i elegancka :) Sylwestra spędzam różnie, rok temu była domówka, w tym udało się wyjechać na cztery dni w góry :D
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  4. mistrzostwo !!! swietnie sie prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń